miten san sillan lammen yli ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 22:50

Ottia ja tuota, että mitähän aioitkaa kysyä?

Lähteet:
höyryyvä piänuppi jälleen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 22:57

Taas kerran varmaan samalta hörhöltä kysymys jota ei ymmärrä kukaan.
Miten SAAN sillan lammen yli? -No rakennat sen, perhana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 23:00

Ensin teet kaarituet..joihin kiinnität askrlmat ja lopuksi kaiteet..mut jos on vaikeaa,niin teetätä..katso gooklest sillat ja jos ei isoa niin puutarha liikkeet jotka hyvin varustelluita myyvät pieniä siltoja, ja sarokkaalla näin myös söpön sillan,,hintaa en katsonut, mut kalliitaa ovat..meil isäntä pykää sellasen, kuhan kerkii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 23:04

Sillan saa lammen yli joko uittamalla tai viemällä veneellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 00:24

rakentamalla tietty....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 01:25

mehän ei kirjoitusvihreisiin kaaduta, mutta voisi sitä vähän perustella rakennatko siltaa kappaletavarasta vai oletko kiinnittämässä tahi kuljettamassa sitä. ollaan kyllä fiksua väkeä vaan ei ajatuksenlukijoita, please.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:01

Palkkaa ammattilaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:08

Meillä päin lammet oli senverran isoja, että siltaa ei yli kannattanut rakentaa.Oisikohan joku ponttooni silta rakennettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:41

Onko lampi syvä,pitkä>sillanteko riippuu näistä pitkälti. Valmiita siltapakettejakin myynnissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:43

Rakennat sillan.Ensin lankkuja ylimenoa varten ja sitten kaiteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 10:32

Ei tuollaiseen kysymykseen pysty vastaamaan, kun ei tiedä tarkempaa tilannetta. Joten pieni piruiluvastaus lienee paikallaan, ota se selkääsi ja ui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:04

Vasara kääteen ja siltaa rakentamaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:33

pistä vaikka pari lankku joen poikki ja sit lautoja naulaat niihin kiinni ni hyvä tulee