miten peili pysyy huurtumattomana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 22:06

Tuossa on ainakin yksi tuote.

Lähteet:
www.mc-scatter.com/catalog/p...ae6c21a265

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 22:02

pitää sitä huoneenlämmössä eikä höngi pinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:03

pidä konstilla tai toisella peili pikkasen ilmaa lämpöisempänä (esim. kohdevalo riittää hyvin)

(jos auton peilii tarkoitit, lämmitys se siihenkin paras konsti on)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:04

Silmälasi kaupas ainakin myydään rilleil huurtumatonta ainetta, ja ainakaan ne rillit ei huurtunu...mut voi ol kallist peiliin, josko sitä vois laimentaa? kysyppä rilikaupasta...nyt ei just ol kaapis et voisin tarkistaa, edes nimeä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 23:43

Sauna/suihkutilassa olevaan peiliin tuskin on muuta keinoa kuin tuuletus. Eiköhän se normaalissa toiletissa ja huoneessa pysy selkeänä, joskus (varsinkin aamulla) tosin toivoo että myös kammarin peili olisi huurteessa, höyryssä tai vaikka jäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:47

Tuuletus auttaa.Mutta kyllä se suihkussa ja saunassa tuppaa huurutumaan.Pyydin sitä sitten kädellä,että näkis jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:44

kastelee sen pinnan ennen suihkuun menoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:43

tähän on vain yksi vastaus ,mielestäni,,levitä siihen parta vaahtoa ja pyhi pois ,toista se sitten ko taas huurtuu... ole hyvä.