Onko teillä samaa vikkaa, et jos on tressii, niin muistikin on silloin heikompi?

Minul vähän jotain huolen tynkää( yleisel tasol), mut nyt onkin suurin huoleni tämä muisti kulta , joka pakkaa pettämään..Ja taas kun ei murhei, niin muistikin paranee, hitusen...

Lisätty: 24.01.2009 - 22:19

KIITOOS..on ilo huomata, et en ainut täm muisti tynkän kans!!! HUH ihan olo helpottus, kuin kivi ois tippun olkapäilt...sain paljon lohtua, ja lisää vastauksia, tämä vain väli kommenti...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 22:38

Jos on stressiä ihmisel, nii siihenhän se kaik 'energia' menee, tekee mitä vaan, niin taustal pyörii se stressin syy, ja siihen ratkasua yrittää löytää ihmismieli, joten ei voi olettaakaan etteikö muisti pätkis, = kahvipannu jääkaappiin, mihin olinkaan menos, mitä tekemäs... "se hänelle nyt kertokaa kun itse en mä voi", laulun sanoja lainaten... ei hätää sanon mie, pitee vain tyhjentää ajatukset siit 'stressikummituksest', hyväksyä asiat joit ei voi muuttaa, rohkeutta muuta mitä voi, ja viisautta erottaa nämä toisistaan...

Kysyjän kommentti

tässä oli ohjeita kerrakseen kiitos ja kaikille muillekin..vastanneille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 21:56

on ja on ihan normaalia tressissä.. varsinkin jos se kestää pitkään (työ avioeri tms)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 21:59

kyllä, ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:59

Kyllä se stressi vie niin paljon muistitilaa, ettei sinne tuppaa enää muut turhanpäiväiset mahtumaan... Yritetään siis välttää tuota mustaa peikkoa, stressiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:01

pätkii se ilman stressiikin (onneks ei ole sitä vaivaa, taitas mennä loputkin muistin lahjat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:11

kylläpähän se niin tuppaa olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 22:25

Älä huolestu, ne mitä minäkin luulin muistihäiriöiksi olivatkin keskittymishäiriöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 00:27

kyllä kyllä....vaikuttaahan se aika paljo aivoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 01:35

Stressi vaikuttaa muistiin heikentävästi ja jos vielä nukkuu vähän niin hyvä on jos nimensä muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:08

Kyllähän tuo muisti pätkii jo tällä iällä ja kun siihen lisää tressiä lisäksi, niin on hyvä kun osaa mennä aina sinne mihin pitääkin! Pitää vain kirjoitella lappuja jotta on ajan tasalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:07

kyllä on ja keskittyminen heikkenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:15

Kyllä se pätkii mulla muutenkin,sterraantuneena vielä enemmän, kyllä minä usein itsekseni ihmettelen minkäköhän takia minä tänne keittiöön tulin kun nälkäkään ei tunnu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:43

Joo päästähän nuo molemmat riippuvaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:49

Kuuluu oireyhtymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 11:23

Kylla se pätkii,kovassa tressitilanteessa keskittyy vain tilanteen hoitoon.