Oletko lukenut kirjan Pianisti tekijää en muista se kertoo yhden ihmeellisen selviytymistarinan natsiajan Puolasta.

Tänään se tulee elokuvana Teemalta klo 21.55.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 21:55

Wladyslav Szpilmanin Pianisti onkin mieliin painuva, niin kirjana kuin Polanskin elokuvanakin. Luin kirjan ennenkuin menin elokuviin. Pianisti kuuluu niihin teoksiin, joita ei voi unohtaa!
(kuitenkaan en katso tänään uudestaan)

Kysyjän kommentti

Vähäviisaan vastaus oli paras miun pianisti elokuva kysymykseen,tunsit kuvan että kirjan.Kiitos vastauksesta terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 21:51

En sitä ole lukenut. Muita samankaltaisia kirjoja olen lukenut, Anus Mundin useampaankin kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:57

Just vähäviisas, mietinkin jo toven et siit ol elokuva..kiits!!! jotenkin oli tuttu otsikko...

Lisätty: 25.01.2009 - 00:13

Niin Teemalla näkyy nyt tämä kuva...nyt just..!!! onko sama??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:10

En valitettavastikaan ja kurja kun en näe suomen telkkaakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:09

elokuvan olen joskus nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:16

Olen nähnyt elokuvan, oli vaikuttava. Tuli eilen Teemalta, en katsonut. kirjaa en ole
lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:45

en ole lukenut mutta katsonut olen monta kertaa filmiltä ja äsken telkusta.,,.upea filmi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:45

Elokuvan näin aikoinaan, kirjaa en ole lukenut. En katsonut leffaa TV:sta, yksi kerta riitti. Hyvä elokuva mutta tarina on aika rankka. Näyttetlijäsuoritukset priimaa työtä.