Minkä elokuvan näit ihan ensimmäisenä elokuva teatterissa,miulla se oli trappin perhe, olin kovin tohkeissani sen jälkeen.

Olin silloin kai kuusivuotias,se oli siihen maailman aikaan kovajuttu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 11:15

Muistaakseni lumikki,selvemmin muistan viidakkokirjan pidin siitä kovin.Trappin perheen tarina kolahti minullekin kovin kävin katsomassa viisi kertaa.

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi parhaaksi miun elokuva kysymykseeni,miun ensimmäinen elokuva oli Trappin perhe ja se on kolahtanut siullekkin oikein kunnolla,kun olet katsonut sen usein.Kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 20:44

Ei minkäänlaista muistikuvaa. Luultavasti ollut huono leffa, kun en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:48

Tarzan viihdakon kuningas jossain sielä ennen koulukäynnin alkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:50

Tätini kanssa olin katsomassa Peppi Pitkätossu seitsemällä merellä. Olin juuri oppinut lukemaan, joten leffaan oli jännä mennä kun kotona ei ollut tv:tä (muistaakseni...?). Vai oliko silloin jo pieni mv-tv...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:06

Lapsena se taisi olla Robin Hood (animaatio)
Aikuisena ensimmäinen muistikuva on Yksi Lensi Yli Käenpesän leffasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:09

olikohan jotain piirrettyi, olin niin pien, asuimme Kinon talossa silloin ,,,,,olisinko ollut 3 tai 4v..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:54

Joku piirretty se oli, aku ankka tai mikki hiiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:58

tarzania tais olla mullakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 22:01

Asterix elokuva. Kävin vasta 13 w ekaa kertaa leffassa. Paras kokemus on tähän mennessä kyl Sinkkuelämää-leffa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 01:49

Lapsuudessani esitettiin sunnuntaisin päivällä nonstop-elokuvia. Niissä sain käydä. Filmeissä oli nuotilla puhuvia kansanvalistajia, jos minkälaisen teeman ympärillä. Kevennyksenä oli sitten piirrettyjä kuten Aku Ankkaa.

Elokuvia en niinkään muista, mutta opettavaisille katsauksille äänensä lainanneen lukijan nuotti ja hieman alentuvan tuntuinen ääni kaikuu vieläkin korvissani. Lapsia pidettiin nähtävästi siihen aikaan pöljinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:11

SE on Bambi tai jokin Pekka Puupää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:29

Bambi.. kävis isän kannssa joskus ihan killinä kattoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 08:46

50 luvulla Pekka ja pätkä.