Mitä teillä on sunnuntai päivällisellä,meillä syödään karjalanpaistia perunoita salaattia.Tämä ruoka on helppo valmistaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 20:18

SUNNUNTAINA MINULLA ON HERNEKEITTO PAIVA ,, RUISLEIPAA JA PANNARIA LISUKKEENA

Kysyjän kommentti

Vatauksesi oli mukavin ruoka kysymykseeni,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 20:16

Meillä syödään tavallista arkiruokaa. Jauhelihakeitto nimeltään. Tomaattia ja ruisleipää lisänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:22

Huomennakin työpäivä. Tänään jäi uunilohta ja ajattelin tehdä lisäksi lohkoperunoita uunissa. Omia pottuja, jotka maustan valmiilla uuniperunamausteella, tais olla pussi tomaatti-basilikaa. Porkkanaraastetta+puolukkaa ja huomenna täytyy tehdä jälkkäriksi suklaamoussea.

Lisätty: 24.01.2009 - 20:24

Jos en olis hoitaja kolmivuorotyössä haluaisin vaan kokata ja kokata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:34

Pastaa ja jauheliha kastiketta, salaattia, jälkiruuaksi jäätelöä ja marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:50

Kalkkunan rintafile on näköjään hankittuna, eiköhän sen ympärille jotain rakennu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:50

Aattelin tehdä makaroonilaatikon huomenissa, tänään syötiin makkarakeittoa.
Normi arkiruokia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:04

Teen nakkikeittoo ison kattilan ,jota isäntä saa syödä useaman päivän..itselle salattia jotain kalaa ehkä..kevyttä siis.juomana vettä itsellä..isännällä maitoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:18

Teen huomenna lampaan-kruunua ja valkosipuli -perunoita ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 21:35

Ikuinen kysymys, mitähän sitä tänään laittaisi ruuaksi ja mitä kaupasta ostaisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:39

Jääkaapissa näyttää olevan valkosipulikermaperunoita vuoka, varmaan ainakin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:58

muussii ja jauhelihakastike. Poikein kestoherkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:59

Ajattelin tehdä broilerikastiketta ja keittää riisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:03

Jauhelihaperunavuoan meinasin pistää uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:15

en tiedä vielä..ainekset ovat vielä kaupassa..hmm eli huomenna tämä asia selviää vasta siellä kaupassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:47

Karjalanpaisti on must tosi maukasta ja lemppariruokaa, jota teen aik useinkin, njammm... Huomeneks aittelin sitä maksapataa tehä, toistakilon kimpaleen ostin, multaporkkanoit, sipulii, ja loraus kermaa sit joukkoon, pottujen ja puolukkahillon kera syöden (josko masu ois jo parantunu, kyl nyt ainakin tuntuu silt, et tauti ois ohi menos, jot pääsee nauttimaa oikeestkin ruuast, jess)

Lähteet:
masu ja mieli (-teko)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 01:53

Pyysin ruokavieraita. Ajattelin laittaa poronkäristystä lisukkeineen ja salaattia. Höyrytän vihanneksia. Jälkiruuaksi ehkä jäätelöä ja kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:14

Ai lennu mitä teet ihan pahaa tekee, kun ei saa käristystä, mutta kyllä tein jo tänään paistettua kalaa ja siihen uuniperunat lisukkeena paljon sipulia ja valkosipulia, sekä paprikaa. On hyvä ettei tartte käyttää rasvoja vaan kaikki muhii uunissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:52

Tänään on jauhelihapihvejä karitsan jauhelihasta, runsaasti yrttimauteita mukaan.
Lisänä keit. perunaa ja porkkanaa sekä salaattia.
Jälkiruo ka =hedelmäsalaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:52

Meillä oli aika arkinen sunnuntairuoka eli lihapyöryköitä, karitsan jauhelihasta.

Lisätty: 27.01.2009 - 11:24

Karjalanpaisti on ihan viikonloppuruoka, maistuu aina.