Mitä söit lounaaksi ?

Utelee, kun itse ihan broiskun konttei 2 ja salattii ja ol kyl tylsää ruokaa, syönyt jo noit broiskui niin pal et koht kotkotan...! (tän vuore aikan) se niin kevyt lihaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 19:38

Kiva, kun joku kysyy..itse meinasin jo iltapäivällä ja se johtuu siitä, kun asuin arabimaassa ja siellä aina soiteltiin aamuisin, että mitä ruokaa tehdään tai illalla kyseltiin, et mitäs söitte? Siis niin "kotoinen" kysymys..ja vastaukseni. Lohifile uunissa+ appelsiinikastike(kokeilu) pinaattiperunamuusia ja salaattia. Tänään en tehnyt jälkiruokaa, kun olin niin uupunut työstä tullessani. Yleensä jälkkärinä syömme marjarahkoja, hedelmiä, puolukasta jotain tai marjakiisseleitä.

Lisätty: 24.01.2009 - 19:40

Niin, juomapuoli meinas unohtua. Lasilliset valkoviiniä ja sit kivennäisvettä.

Kysyjän kommentti

kiitos vinkistä, tein itsekkin pinaattimuusia ja lohta..kiitos muillekin ruoka vinkeistä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 19:22

Unkarilaista lihapataa ja kaalimaan salaattia. Oikein oli maistuvaa syödä samalla kun Suomen naiset luistelivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 19:30

Paistettuja pottuja, jauhelihasoosia ja keitettyjä vihanneksia. Paljon vettä, jälkkäriksi kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:47

sian suikalepaistikastiketta ja tuppipottuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:59

TUORETTA TONNIKALAA,SAMALLA LAILLA PAISTETTUNA KUIN LOHIMEDALJONKI LAITETAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:03

itse asiassa tänään en ole syönyt mitään kuin vasta äsken pari kipaletta domino keksejä. pikku tressi päällä ja silloin ei pysty syömään. juu juu kyllä tiedän että pitäis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:03

Tänään ei varsinaista lounasta olla syötykkään,kun ens nukuttiin harvinaisen pitkään,sit oli siivous,sit vierailu äitini luona ja kauppareissu.Tänään ollaan syöty pääasiassa voileipää monilla höystöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:18

Tomaattikeittoa italialaiseen tapaan, jälkiruoaksi perisuomalaiset Runebergin tortut hyvän teen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:18

No, sitä maalaishiivaleipää ja mustikkasoppaa, sitten mustikkasoppaa ja hiivaleipää, jonka jälkeen taas vaihteeks hiivaleipää ja mustikkasoppaa... Josko sitten huomen sitä maksapataa??

Lähteet:
ohi menemässä oleva mahatauti... (toivottavasti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 20:53

Makkarakeittoo ja jälkkäriksi pannukakkua mansikkahillolla ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:16

Tänään kolme palaa hapankorppuja kevyt juustolla ja kevyt balkanilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:30

en mitään, pitkän lenkin päälle päikkärit ja heräsin vasta iltapalalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:54

eilistä kaalisoppaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 21:57

ruisleipää. oli aika kiire..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:17

Lounaaksi söin MAKAROONILAATIKKOA ja se on sitten hyvää!