No niin tulihan sitä kultaakin!!! Eli kulta ja pronssi, ei ihan kaksoisvoittoa!!! Mutta hyvä näinkin???

Avainsanat: http://www.iltalehti.fi/urheilu/200901248972917_ur.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 19:28

Hyvä Lepistö, Pöykiö ja Korpi. Mahtavia tyttöjä. Onne heille.

Kysyjän kommentti

Näinhän siinä sitten kävi ja vä niin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 18:27

Oli se hienoa ja kerrankin suomalisilla onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:29

Hieno suoritus Suomen neitosilta. Onnittelut koko kolmikolle, etenkin mitalisteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:04

itketti ihan se Kiiran kaatuminen.. Kiira olis muuten ollut samalla palkintopallilla. Mutta hienoa näinkin! Upeaa tytöt ja onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:12

UPEETA..hyvä me !!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:15

SIISTII SIISTII.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:19

Kyllä on taas hyvä olla suomalainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:46

Jee, jee, hyvä Suomen naiset ja vielä kauniit ja upeat. Vilma-kissakin istui telkkarin ääressä...muka ymmärsi jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:25

Hieno saavutus, kaikkien aikojen paras suomalaisittain. Tosin tasosta kertoo jotain se että kaatumisesta, viiden metrin liukumisesta laitaa päin mahallaan sekä monen sekunnin jahkailun jälkeen (jatkanko vai en) on kuitenkin viides?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 22:03

ois se kolmoisvoitto ollu paras mahollinen. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 22:14

kyllä meistä taas tuli niin mahtava luistelijakansa, että seuraavissa kisoissa on taas kova itku ja hammasten kiristys kun kaikki mitalit ei tulekkaan kotiin ( mutta tosi upeeta tänään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:26

En ole penkkiurheilija enkä seuraa urheilua mutta ihan mukavaa oli kun sijoittuivat. Palkinto uurastuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:39

on hyvä että jotain tuli