Mitä mieltä? Laiduttaako kaali-sellerikeitto?????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 18:20

kyllä sillä tuloksia saa,mut väliaikaisesti,sen keiton teho perustuu nesteen poistoon,kyllä sitä voi starttina käyttää laihdutukslle,jos kärsii olla siinä kaalin ja sellerin katkussa.On niitä miellyttävämpiäkin tapoja laihduttaa.

Kysyjän kommentti

Kyllä sain tällä keitolla 2.kg painoa pois ,mutta sehän on vain nesteen poistumista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 15:50

no jos sillä mahansa täyttää eikä ahmi kermaleivoksia jälkiruuaksi, niin saattaa sitä laihtuakkin
(eikös tuossa keitossa vielä ole jotain aineenvaihduntaa edeistävääkin vaikutusta)

- tuskinpa minkään ruuan syöminen sinänsä laihduttaa jos ei aiheuta jotain oksennustautia tai vastaavaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:08

Joskus mennä vuosluvul oltiin useammankin tytösen joukol tuol dietil ja kyllä meni , ekal viikoluseampi kilo, nesteit ja yx sai 3 viikos -6 kg, mut en suosittele, syö vähän ja terveelisesti vähän rasvaa paljon kasviksia ja hetelmiä..liikku myös, niin ja älä ole dietillä. vaan tee elämän muutos tervelliseen elämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:21

Kaikki ruoka laihduttaa jos sitä syö vähemmän kuin kuluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:23

Kyllä toimii, mutta muistathan että vaikutus yleensä kestää vain sen ajan kun soppakuuri jatkuu. Tositoimiin joutuu sopan jälkeen, mikäli haluaa pitää kiinni saavutetuista linjoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:25

Aivan varmasti, jos vielä jätät senkin syömättä, etkä syö muutakaan!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:41

Kyllä laihduttaa, mutta kilot luultavasti palaavat takaisin pari lisäkilo mukanaan. Painonkeventäjän tie on pitkä ja sisukkuutta vaativa elämäntapamuutos.

Dieetin ymmärrän, jos pitää ahtautua kalliiseen juhla-asuun lähiaikoina. Ei sitä joka pippaloon uusia iltapukuja ostella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 16:42

Poistaa nestettä paljon, mutta ei varsinaisesti laihduta. Laihdut kun syöt säännöllisesti ja paljon vihanneksia ja hedelmiä. Ja liikkumista ei sovi unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:29

Kyllä varmaan jos vaan saa syödyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:02

kyllä! paitsi jos teet jäkkäriksi kerma jotain:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:15

Kaali sellerikeitto ei itsessään laihduta vaan ne vähäiset kalorit, joita keitto sisältää ja nestettäpoistava vaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:20

Yks niitä vanhoja poppakonsteja joilla saadaan kevennettyä muutama kilo (tilapäisesti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:31

Varmasti jos et syö mitään muuta kuin sitä desin päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 21:58

kyllä kait mutta ei kai sellasella kannata itteensä kiduttaa!