Mikäli Suomessa olisi Amazing Race kilpailu, osallistuisitko ja kenen kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 15:53

periaatteessa kyllä mutta käytännössä en, suurin syy siihen etten osallistuisi on ilman muuta suuri epäuskoni näihin reality ohjelmiin, 'suurta sirkusta ja valmiita käsikirjoituksia'

Jaa niin jos osallistuisin niin ilman muuta valitsisin parikseni Hanna-Maria Seppälän, (siinäkin on yksi mutta, Hanna-Mari ei ole koskaan kuulutkaan minusta ja tuskin suostuisi)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 15:25

En osallistuis mutta kattoisin kyllä telkkarista. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 15:49

osallistuisin pekan kanssa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:12

En kylläkään lähtis mukaan. ne tehtävät ihan liian vaikeita minul, korkeita paikkoja ym..hui pelottavia ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:44

No, minä lähtisin, jos Tarzan saisi lähteä eikä Jane suuttuisi. Mehän selvittäisiin liaanilla vaikka mistä korkeuksista ja mä voisin huutaa Tarzanin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:31

Kyllähän sitä lähtisin ja eikös joku naistaitoluistelijoista olisi mukavaa seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 19:15

Muuten kyllä osallistuisin, mutta en viitsi vaivautua, kun ensimmäisenä äänestettäis ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:19

Varmaan parhaan kaverin kanssa. Ei siinä kovin montaa pelottavaa tehtävää ole, vaikeita kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:26

enpä taitais lähteä, tuota hämmästyttävää reissuamista on tullut tehtyä jo omiksi tarpeiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:07

En osallistuis. En katso myöskään TV:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 23:57

Jos lennu lähtee sen Tarzanin kaa niin sittenhän Janella olis hyvää aikaan lähtee mun matkoihin, siihen kisaa nimittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2009 - 02:01

Osallistuisin, se olisi kivaa...mieheni kanssa. Ainakin katsojat saisivat nähdä kunnon riitoja väsymyksestä johtuen.