Miksi kalaruokiin pitää (lähes) aina tunkea sitä tilliä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 14:38

Se on mauste, jota on totuttu kalassa käyttämään. Ja kieltämättä sopii hyvin kalaruokiin. Itse pidän tillistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 15:10

Tottumis kysymys niinkuin kissanainen jo totesikin ja toisaalta se kun niin monen pitää valmistaa ruokansa just reseptin mukaan, ei uskalleta yhtään 'säveltää'
(resepteihin on yleensä laitettu ne tavanomaisimmat maustamisohjeet)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 15:17

Tilli on hyvää kalan kanssa. Itselleni kala ja sipuli yhdessä on vastenmielistä,tykkään kyllä niistä erikseen.maustaminen on makuasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:15

Ei ole todellakaan pakko laittaa tilliä jos et tykkää, on muitakin yrttejä joita voit laittaa, mutta jos syöt toisen tekemää esim.baarissa on se sillai huono ,kun et voi sitä poiskaan nyppiä, jos kovin hienonnettua on..itse rakastan tilliä kalasssa..ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:57

Onhan ruoka-annos kauniipi katsella, jos siinä on vihreää koristeena. Kalaan sopii myös persilja, sitruunapippuri ja sitruunanmehu.

Kaunis ruoka-annos lisää ruokahalua mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:41

Tilli ja kala sopivat hyvin yhteen,itse pidän tillistä kalan mausteena,mut makuasioist ei voi kiistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:00

se nyt vaan on tapana:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:18

Tilli on hyvä mauste, mutta saan syödä sitä sitten koko päivän. Nousee kurkkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:12

Sopii myös keittohin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:35

Olen täysin eri mieltä; syön kalaa vähintään kerran viikkossa milloin missäkin muodossa eikä siinä ole koskaan tilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 08:36

Tapa ja tottumus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:28

Jos et tykkää tillistä sun pitää maustaa kalat itse,niin saat mitä haluat.