mitä hyötyä tillin syömisestä on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 15:20

Tillissä on terveydelle hyviä ominaisuuksia. Auttaa ilmavaivoihin,poistaa nestettä elimistöstä.

Lisätty: 25.01.2009 - 08:26

alempana kysellään sipulin ym.syömisen hyödyistä.sipuli on insuliini tyyppisesti vaikuttava diabetekseen,alentaa kolesterolia, verensokeria,poistaa nestettä. Sitruunamelissa helpottaa sydämen rytmihäiriöissä,ilmavaivoihin,rauhoittaa,poistaa kouristuksia. Palsternakka lihaskouristusta poistava kasvi.

Lähteet:
kasvilääkintä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 14:37

Jatkuvasti meille hoetaan, että kaikki vihreä on terveellistä. Syö kasviksia jne. Tilli antaa lisäksi kalaruokiin ja joihinkin muihin myös hyvää makua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 15:13

käytettävän tillin määrät on kuitenkin niin vähäisiä, että lieneeköhän sillä mitään merkitystä terveydelliseltä kannalta, maustehan se pääasiassa on ja sen käytöllä kruunataan tai pilataan herkullinen ateria (riippuu siitä keltä asiaa kysyy)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:43

On se sit terveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:00

sa antaa hyvää makua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 19:19

vihreä vihannes, hivenaineita, kuituja. hyvä mauste ja hyvä tuoksu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 23:09

Hyötyä? Tuskin mitään mutta mitä hyötyä on sitruunamelissan, sipulin tai palsternakan syönnistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:29

Lieneekö mitään mutta hyvä mauste kylläkin.