Onko joku Napsulaisista ottanaut kännykän välityksellä pikavippiä? Jos on niin kannattiko?Vai oliko pakko ottaa?

Avainsanat: lainat pikavipit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 09:54

Uutisointi lehdissä ja tv:ssä kertoo, että ei kannata. Korot ovat korkeita, maksuaika lyhyt. Lainanottajat joutuvat pahaan velkakierteeseen, kun otetaan uusi laina entisen maksuun. Ei siis kannata. Onneksi olen säästynyt pikavipin otolta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 09:52

kyllä se taitaa olla se vihoviimeinen konsti (ja kallein), onneksi ei ole tarvinnut, enkä meinaa jatkossakaan käyttää (jos niin tiukoille menee niin sitten pyydän vaikka muijalta ....)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 09:54

Ei ole tarvinnut vippailla.Raha-asiat olen osannut aina hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 10:40

Pikavipit ovat käytännössä älyttömän korkeakorkoisia lainoja eikä niitä ole järkevää käyttää juuri missään tilanteessa. En tunne ketään, joka myöntäisi pikavippiä ottaneensa mutta tunnen monia, jotka ovat noiden lainojen korkoja kauhistelleet. Jostain syystä julkisuudessakin jaksetaan asiasta meuhkata. Kai meistä on mukavaa ajatella, miten paljon fiksumpia olemme kuin ne, jotka noita noita lainoja erehtyvät ottamaan :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 11:04

No jos et muuten pääse rahoistasi, niin ota pikavippiä ja sitten maksat sellaista korkoa, ettet ennen ole osannut arvatakkaan! Ei ikinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 11:21

en ole ottanut, kun en saa. mutta enpä ottaisikaan vaikka saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 11:34

en ole enko ota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:20

Eipä kannata ottaaa, lainaa vaix kaverilta jos tiukkaa..en itse ottais, Kyllä ne ovat turhia paikkoja, sääliksi käy kun useat ovat niitä ottaneet ja nyt ulosmitataan ja ollaan ihan liris...puh,vipit pitäis lail kieltää!!!!täs jyrkkä kannan otto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 21:15

No ei todellakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 22:04

en! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 10:19

En ole ottanut.Toivottavasti ei milloinkaan,tulisi siihen tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 00:41

Joskus yli 30 v. sitten otin pankista "pikavipin"; makselin sitä 30 v.
Ahneus kasvoi, lisää pitri ottaa autoihin, mökkiin, asunnonvaihtoon jne.
Nyt vapaa, eikä koskaan enää mitään vippiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 14:08

No ei todellakaan. Pikavippiä ilmeisesti käyttävät ne jotka eivät osaa hoitaa raha-asioitaan ja joilla ei ole luottoa pankeissa. En myöskään vippaa rahaa kenellekään. Pankki käyttää kyllä rahojani ihan vapaasti.