minkälaisia hymiöitä (esim tietokoneella tehtynä kuten :-D) on ja mitä ne tarkoittavat laittakaa malleja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 11:32

>:) tarkoittaa hymyä
>
>:( on surullisuuden merkki
>
>Joskus niille laitetaan nenäkin:
>
>:-)
>
>:-(
>
>Mutta tunnetteko te vielä 'tissiöitä' ?
>Tässä teille joitakin:
>
>(. Y .) Unelmatissiö
>
>(o)(o) Hämmästynyt tissiö
>
>( + )( + ) Silikonitissiö
>
>(*)(*) Tomera tissiö
>
>(@)(@) Suuret pihat
>
>()() Kirsi Pihat
>
>(oYo) Push-up -tissiö
>
>(^)(^) Paleleva tissiö
>
>(o)(O) Eriparit
>
>(Q)(Q) Valuvat
>
>(:o)(o) Vampyyrin puraisemat
>
>\o/\o/ Isoäidin
>
>( - )( - ) Suihkun lasioven lytistämät
>
>(Ã-)(Ã-) Possutissit
>
>|o||o| Androiditissiö
>
>. # . Miehen rinnat
>
>( o Y o ) Playboy-tissit
>

Kysyjän kommentti

Hauska ja monipuolinen vastaus. terveisin (.)(.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 08:06

Itse en ole koskaan viitsinyt opetella noita hymiöitä niin hyvin että tulisi käytettyä, mutta ainahan eteen tulee tilanteita että pitäisi ymmärtää saamansa viestit. Niinpä olenkin etsinyt asiasta vähän ‘kirjallisuutta’ eli muutaman hymiö opaan/sanakirjan. Tässä pari linkkiä, ole hyvä:

www.geocities.com/NapaValley.../smile.htm

www.airteg.com/hymio-sanakirja/

www.hypnologia.com/keskustel...lp=smileys

Lisätty: 24.01.2009 - 08:20

:-D HAHHAHHAH! Käyttäjä nauraa.(sinulle)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 09:09

En käytä hymiöitä missään kirjoituksissani.Vaikka hauskoja ne olisivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2009 - 09:58

<3<3<3<3 Siinä neljä sydäntä. Käytän usein läheisilleni viestittäessä esim. noita sydämiä, mutta myös muita tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 10:50

Minä käytän näitä hymiöitä eniten - : ) :ö) :o) =D en ole miettinyt mitä nuo tarkoittavat, miulle ne ovat vaan hymy naamoja.. ;o) ;ö) ;D tuossa on silmää vinkkaavia hymiöitä ja sillä tarkoitan esim. Napsussa vastaillessani että olen vastannut kuitenkin asiallisesti, mutta jos on hauska kysymys niin loppuun on kiva laittaa tämä hymiö ;ö).. tuon ö kirjaimen kun pistää niin minusta se on pisamanaamainen hymiö.. =D tuossa on leveä hymy.. Tämä on hiiri ~~C:> ainaskin melkein, hih ;o) Tykkään laittaa hymiöitä, ne piristävät ja elävöittävät mukavasti tekstiä, sekä kirjoituksen välissä/ lopussa.. :ö)

Lähteet:
=|:ö) hattupäinen hymiö.. lähteenä,, hmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 11:07

Noita tulee kuvallisisa mesussa käytettyä joskus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 13:29

:) iloiset kasvot
:D leveä hymy
;) silmän isku
:O yllättynyt ilme
:P kieltä näyttävä ilme
:@ vihainen
:S ymmällä
^O) sarkastinen
:-#älä kerro kenellekkään- ilme
:| pettynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 13:53

En itse käytä niitä mutta ymmärrän kyllä - jopa niiden lähettäjiä.
HUOM! Hymynaama ja surullinen paljastuu vasta kun katsot ne sivusta käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:26

En oikein hallitte ,mut naamakuvia kylläkin----;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:46

en ole käyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2014 - 16:40

。( ◕‿‿◕ )。
☻ ☺

~◑ω◐~
^.^
=^.^=

OwO
o_O
:3
^^
x)
:)