onko luistelussa kaytossa samat lisaaineet kuin hiihdossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 01:42

Kyllä en usko mihinkään enään, sillä kaikki urheilu on niin kovaa ,että pitää kaikki keinot käyttää hyväkseen,jotta saavuttaa huipun ! Tosin näistä nuorista tytöistä jotka nyt on suomen huipulla on vaikea uskoa mitään pahoja ! Taitoluistelussa meinaan!

Kysyjän kommentti

kaikki urheilulajit joissa raha palkintoja ,pitaisi sallia doping mutta niihin osallistunut ei saisi osallistua ,MM ja olympia kisoihin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 01:26

En ol kuullut yhtän douppinkii, mut kait niit joka paikas, urheilu vaatii parempii ja parempii suorituksii, mut ku tämä elämä ja kropat vaa on niin rajallissii, et ei sitä niin kauhiast pysty suoritiksuu tekemää , jos ei vähä jottaVOIMA juomaa vaix ottaiskii..simmos se elämä on..urhiluskiii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 09:12

Olen menettänyt uskoni koko urheiluun.Joka paikassa törmää kiellettyihin aineihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 13:57

Ravintolisä vai joku muu lisä?
+ kai ne hiilihydraatit kuuluu joka lajiin.
- kai ne dopingit kuuluu joka lajiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:39

Ehkä ei samat mutta lisä aineet varmaan on sielläkin käytössä tai ainakin tarjolla.