kiitos kilpailun.. oletko hyödyntänyt äkkilähtöjä

nt myös täältä oulusta on halpoja äkkilähtöjä , olen jäänyt eläkkeelle kesällä matkalaukkuni on pakattuna sängyn alla, halvin matka tenerifalle oulusta viikon matkana oli aamulla 285e määrätyllä hotelilla. eikö olekkin edullista . sehän menee täällä kotonakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:28

On halpaa joo. En ole hyödyntänyt äkkilähtöjä ulkomaille, mutta pari kertaa on hyödynnetty suomen hotelleista sellainen pikatarjous. Ulkomaan reissut on aina varattu kuukausia aikaisemmin - niin nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:29

No mitä sitä enään mietit , laukku esille ja matkaan!
Miksi pitää mennä Teneriffalle,kun on Gran Canariakin ja ihan yhtä hyvä,jos ei ole parempikin rantojen puolesta! ps. tää on mainosta vain täältä Puerto Ricosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:33

Joskus olen, kerran kauan sitten kuopiosta suora lento Faroon maksoi 1000markkaa.... nyt vaan kuolaan halpojen lentojen perään, ei ole aikaa lähtee heti-nyt-äkkiä matkalle.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:33

kyl niitä on nyt tarjouksia näkynyt, 'laman siunauksia' , ja mikäs siinä jos vaan muuten sopii aikatauluihin niin ei muuta kuin menoks. Itellä on nyt jonkin aikaa 'pallo jalassa' niin tiiviisti ettei tässä voi muuta kuin unta nähdä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:58

Jos reissuun valmis lähtemään, niin nyt se kandee tehä ,ja jos viel ei niin välii mihin menisit ja mihin aikaan niin lentokentältä löydät tod.edulliset peruutusmatkat, tai netist..mut heti matkaan siis...!!!I jos teit kasi lähdös , voi ol hankalampaa et vierräkäin istuimet ,tai jopa voi ol et sama huonekkaan hotells..!!mut voipi löytyä myös kahdellekin matkoi, ylläreitä ain voi ol..matkaa tilatteas..ONNEA matkaan,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:12

olen ja nyt viimeksi aikuinen poikani on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 05:29

Äkkiä vaan matkaan koska aikaa on. Lähtisin jos voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 09:23

En vielä,mutta tulen hyödyntämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 17:16

Kylläpä on joskus tullut pikalähtöjä tehdyksi ja oikeastaan aina jos vain voisi. Loma-ajat vain vuorotyöläistä rajoittaa. Viimeinen äkkilähtö oli Mayerhofeniin Itävaltaan kaksi vuotta sitten ja meitä oli 2 henkeä viikon matkalla, buffeeaamiainen ja majoitus. Maksoi noin 500 egua yhteensä ja meistä se oli edullinen. Aamiainen oli mahtava, tilan omia tuotteita pöydässä ja heidän pieni gasthausinsa oli oikein viihtyisä. Kerran olen ollut Espanjassa Fuengirolassa viikon..silloin markka-aikaan ja se maksoi 250 mk. Yksin olin isossa keittiöllisessä kaksiossa. Äkkilähtöjä kannattaa ilman muuta käyttää jos vain mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 01:13

en vielä mutta on niitä tullut ahkerasti seurattua. Lentotarjouksia käytetty sitäkin enemmän. Hotellit varataan itse netistä.