Mitä Napsulaiset tekee viikonloppuna,meillä tää on ihan tavallista olemista,kun enää ei juokseta mihinkään,se ikä on mennyt ohi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:55

tää perjantai menikii koko ilta taistellessa tulostimen kanssa, lauantaina varmaankin nimpparilounasta, saunomista, ehkä käydään nastolassa, kirppiksillä, kaupassa, televisoo, koiran lenkitystä, voip olla että isäntä lähtee viihteelle itse en jaksa harrastaa moista, sunnuntaina kaikennäköistä touhuumista kotiaskareiden parissa esim; pyykinpesua, pientä siivousta. koiran ulkoilutusta ja varmaankin vois ottaa jonkun ikuisuus projektin esille unohtamatta jotain ruoan väsäilyy.. no siinähän se viikonloppukin sitten taisi jo mennä. =)

Kysyjän kommentti

Rypyn vastaus paras miun kysymykseeni viikonlopun vietosta,Kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:22

Tänään kotona ja huomenna seuraamassa jääkiekkoa, sunnuntaina pulkkamäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:24

Minä kokoan parhaista kuvistani valokuvakirjaa, luon mahdollisesti lunta, teen jotain herkullista ruokaa, töllötän telkkua.

Jos aikaa jää, aloitan parin naamarin teon paperimassasta. Siihen työhön tarvittava ilmapallo on jo puhallettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:29

Kotihommia, juoksentelen kaupoissa, aattelin käydä kirjastossa jos se on auki, katon televisioo, käyn saunassa, hoidan koiria ja teen hyvää ruokaa, ihan tämmöstä tavallista hommaa. Mullakin tuo juoksuaika on mennyt ohi jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:30

meen rippileirijuttuihin ja sit kaverille kattoo leffoja :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:31

vähän siirtelen lunta paikasta toiseen, jos oikein hurjaksi heittäydyn, saatan käydä hiihtämässäkin pienen lenkin, valokuvien kanssa minullakin hupenee varmasti taas tuntitolkulla aikaa (keskeneräinen iso projekti sukukuvien kanssa) ja sitten tuota ohjausta muuhun ajankäyttöön varmasti tulee suoralla linjalla kyökin puolelta, että silleen sitä meillä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:35

Kuinkahan tän nyt sitten sanoisi?
Lauantaina olis ohjelmassa kukkuloiden katselua tuolla Amadoresin rannassa jaillalla tulee kaveri syömää, eli ruuanlaittoakin on tiedossa.
Sunnuntaina ensin keppikävelyä ja sitten matkaan katsomaan kirpputorin antia( ihan mielenkiinnosta mitä heillä on tarjolla ) ja sen jälkeen menen ystäväni nimipäiville ja ne voi olla aika kosteatkin, mutta onko sillä väliä, kun ei tartte mennä töihin maanantaina!
Hauskaa viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 22:42

No sitä tavallistakin tavallisempaa. Kauppaan, ruuan tekoa, napsuttelua ja urheilun seuraamista sohvalta. Ehkä joku lenkki jossain välissä, jos kaupan jälkeen jaksaa ja ehtii. Juoksut on juostu jo ajat sitten, kuten kysyjänkin kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:11

olemista ulkolemista.. ja semmosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:19

Lapsi ja lapsenlapset lähtivät muutaman päivän viisisiltä kohti porvoot, nyt istun Napsus ja koht unimasaa oottaa, huomen Napsus , kun jo monta päivää välis ollu, joskos jotain koititöitä. isäntää häiritsemäti, kun ollut hän yön töis, et hiljaista askaretta, ehkä Napsus..sunnuntain ????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:40

No, mitähän mahtaisimme tehdä, niin...
Sitä tavallista kai. Tänään kotona, huomenna ...

Lähteet:
Vuotuinen ajantieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 00:48

perjantai keskitalven festifaali,,lauantai clupille uimaan ja saunomaan,sunnuntai lepopaiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:23

Mahataudis eilisen ja toissapäivän (to-pe), mustikkasoppaa ja maalaisleipää nauttien, jot sais voimii takas. Kaupas kävin, ja naudan maksaa kilon pötikän ostin, josko huomen jaksais sitä maksapataa värkätä. Tänään katottuna syöksylasku molemmat hiihdot ja ampumahiihdot, illalla viel nuo mäkihypyt pitää jännätä. Kaupan jälkeen imuroin alakerran ja laitoin tiskit. Sunnuntain yritän ottaa rennost (sen ruuanlaiton jälkeen), jot maanantakina jaksaa töihin lähtee... näin tääl tänä viikonloppuna.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:24

Perjantai-iltana olimme puolueen tílaisuudessa ja sen jälkeen illastimme samassa ravintolassa. Lauantaina tein välttämättömiä ostoksia ja iltapäivälle lähdimme sitten vapaa-ajanasunnolle. Siellä innostuin käymään läpi astiakaappeja lähinnä siivouksen merkeissä. Se olikin tosi hyödyllistä, tuli nähtyä mitä kaikkea kaapit kätkevätkään. Olen antiikkifriikki ja taipumus on ostaa lisää jotain joka on mielestäni arvokasta ja josta pidän. Noilla entisilläkin pärjäisi kyllä...Koko aikaa en tosin siivoillut, oltiin naapurissa vierailulla isännän synttäreillä.