Voi Timppa meillä on vielä paljon opittavaa!!!!

Kysyjän kommentti

Ei taitane oola tarvetta ostaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:07

* Pitkäaikainen paikallaan olo istuma-asennossa estää kehosi nesteiden normaalia kiertoa ja saa ne pakkautumaan jalkoihisi. Tästä johtuu jalkojen turpoaminen pitkillä lento-, juna- ja automatkoilla tai yksitoikkoisessa istumatyössä.
* Pitkään jatkuva liikkumattomuus voi johtaa verihyytymien eli veritulpan syntymiseen jalkojen laskimoihin eli sydämeen päin johtaviin verisuoniin. Alaraajojen laskimoista irronneiden verihyytymien kiilautuminen keuhkoverisuoniin voi pahimmassa tapauksessa johtaa keuhkoveritulppaan ja kuolemaan

Lentosukat ovat kuin polvisukat, mutta tiiviimpää kudosta. Ja niitä on myös miesten kokoja.

Lähteet:
tohtori.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:18

lennu kertoi niin,kuin asia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 22:25

Timppa, aina niin tarkka. Et huomannut, että tänään niistä oli jo keskustelua aikaisemmin. Elintärkeät polvisukat. Pistä jalkaasi, kun seuraavan kerran lennät. Ei turvota eikä tuu tulppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:05

Ei tule veritulppia ja niitä myös käytetään leikkaussalissa, just jalkojen veritulpan vuoksi, sitä varten ,kun olet liikkumati, mut jos lennolla käppäilet tai liikuttelet konttei, et tarvii niit sukkei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:09

mulla maksoi 10 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:10

vilkaiseppa linkistä niin näet oikein kuviakin (ja hintatietoja) ja lisää tietoa edlleen jatkolinkistä:

www.mshop.fi/PublishedServic...Groups=299

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:31

Kyllä timpan pitää ostaa lentosukat, seuraavalla pitkällä lennolla ne on tarpeen.