reissuun lähdössä jas flunnsassa kaksi porukasta mikä neuvoksi

Avainsanat: flunssa ja matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 20:54

Jos flunssaiset jaksavat lähteä mukaan niin menkää yhdessä ja sairastakaa yhdessä sillä siellä se tarttuu muihinkin. Ja jos matka on pidempi niin ehtii sen aikana parantua ja nauttia loppuajasta, siis, ellei saa matkaa peruttua. Henk.koht. en jättäisi sairaita rannalle ja lähtisi itse jos porukassa on sovittu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 20:59

Kuuma rommitoti vaan kurkusta alas.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 21:09

jääkää kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 21:17

Mukaan flunssa lääkettä (esim. finrex, toki voi ostaa maasta mihin menee, mut sit pitää löytää apteekki...), buranaa ja Otrivin nenä sumutetta (todettu tehokkaaksi), niin kyllä flunssan saa voitettua. Eri asia on jos on kuumetta ja ei jaksa lähteä, tällöin lääkärin todistuksella pitäisi saada rahat takaisin. Jos lähtöön on pari päivää kannattaa katsoa matkanjärjestäjän sopimusehdoista, mitkä oikeudet kullakin osapuolella on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 21:22

Juokaa hunajateetä mihin on lisätty sitruunaa,sit jotain lääkettä ja peiton alle,aamulla sama uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:40

Jos on oikein kunnolla kipee, lääkäriltä saa 'lentokielto todistuksen' ja sillä matkavakuutuksen peruutusturvasta kaikki rahat takaisin ja se koskee myös lähiomaisia jotka ovat suunnitelleet samalle matkalle lähtöä.

Tää on koettu ja toimii, korvatuksi tuli kaikki matkan valmisteluunkin menneet kulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 23:08

menkä vaanm siellä ne taudit paranee.. allekirj, kokemusta on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:27

Menkää jos kykenette,jos kuume liian korkea lääkäriin ja matka peruuntuu,rahat saa takaisin.