paljonko olet valmis maksamaan toimivasta jätehuollosta

rovaniemellä minusta on kohtuullista tuo 120e vuodessa hajaasutusalueella ,kun saa kaiken jätteen viedä yhteiskeräyspisteeseen. siellä on myös säiliö sekajätteelle..aiemmin kun täällä on totuttu kaikki jäte viemään mualle kun ei ole haluttu maksaa mitään.nyt on noussut melkoinen poru maksuista,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2009 - 16:33

Meillä tyhj.sekajäte kerran 4viikos ja ruskeapytty kerran 3 kk, ssa hita 600 vuos..mut hyvä et se hoituu...ja saa käydä sisä wc..sä..ja roskistakin voi täyttää. kun on tyhjä välil..näitä tietty vois kilpailuttaa, mut kun ne toimii niin hyvin ...ei olla sitten kilpailutettu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 22:00

Minun tietojen mukaan sillä alalla ei ole varaa tinkiä, vaan se maksaa sen minkä maksaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 08:50

Senverran että se tulee hoidetuksi, kakkakasassa on kurja elää.
Tuo sinun hintaesimerkkisi kuulostaa ihan kohtuulliselta näin etelänmiehen korvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:23

Noin 200€ tällä hetkellä vuosi.Sillä se hoituu.