Mikä on Napsun toiminta-ajatus?

Miksi ja keitä varten Napsu on perustettu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 14:15

Napsun tärkeimpänä tavoitteena on tarjota helppokäyttöinen sivusto, jolta kävijät löytävät hakemansa tiedon vaivattomasti ja pystyvät myös itse luomaan sisältöä.
www.napsu.fi/tietoja

Anonyyminä olisin voinut vastata vaikka seuraavasti:
"Yllytetään yksi hullu kyselemään ja kymmenen yksinkertaista vastailemaan"
mutta kun en vastaile anonyyminä niin peruutetaan edellinen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 14:18

" Napsun tärkeimpänä tavoitteena on tarjota helppokäyttöinen sivusto, jolta kävijät löytävät hakemansa tiedon vaivattomasti ja pystyvät myös itse luomaan sisältöä."
sanotaan tällä sivustolla.

Tavallisille tietokonetta käyttäville tiedonhaluisille, tietoa etsiville ja tietoa jakaville henkilöille, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 14:57

Miksi? En tiedä, mutta ketä varten niin oletan että hauskaksi ja asialliseksi kommunikointipalstaksi kysymyksineen ja ja vstauksineen. Ylläpito auttanee sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 16:13

auttaa matka suunnitelussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 17:32

infoa matkailuasioissa helposti ja kaikki samalla sivulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:50

Minua ja Sinuakin varten. Kysellen ja vastaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:45

Kyllähän tämä matkailua palvelee. Me tuotamme sisältöä ja mainostamme samalla. Mutta myös saamme infoa matkatoimistoista yms. matkailuun liittyvästä. Kyllähän tämä tainnee olla osa liiketoimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 20:03

Matkailuun liittyvät asiat kai ollut alkuperäinen toiminta-ajatus, mutta meidän käyttäjien myötä muuttunut kaikkia ja kaikkea palvelevaksi sivustoksi kysymyksineen, vastauksineen ja muine mukavine lisukkeineen. mm. arvonnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:47

Keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa sekä tiedonjakamista joidenkin jo "tutuiksi" tulleiden mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Kun jokin asia askarruttaa niin muistan Napsun ja naputtelen ongelman. Usein olen saanut hyviä vinkkejä ja toivon, että sama meno jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 18:42

Napsu on juuri meitä varten, joilla on kysyttävää ja vastattavaa kaiken maailman asioihin, josta kertoo jo kategoriarivistökin ja johon jopa haluttu lisääkin:
Kategoriat
Autot ja liikenne
Eläimet ja lemmikit
Kauneus ja terveys
Koti ja puutarha
Liikunta ja urheilu
Matkailu
Opiskelu ja tieto
Pelit ja harrastukset
Perhe ja ihmissuhteet
Politiikka ja yhteiskunta
Raskaus ja vanhemmuus
Ruoka ja juoma
Taide ja kulttuuri
Talous
Tiede ja matematiikka
Tietokoneet ja Internet
Ura ja työllisyys
Uutiset ja ajankohtaisuus
Viihde ja musiikki
Viihde-elektroniikka

Lähteet:
näin miu (mau) mielestäin