Hankin kaapeli-TV:n elokuvakanava-paketin.Vuosi meni ja peruutin sen.Pelkkiä uusintoja. Onko sinulla joku kanavapaketti?

Avainsanat: kaapelitelevidioiden kanavapaketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 12:19

Kuuleppas eipä n oita uusia filmejä niin hirveesti tehdä, joten pitää olla uusintoina, valitettavasti ja sama rullaa sitten kymmeniä kertoja. Katson paljon netti tv:n uusintoja ja nyt olen Viron ohjelmien parissa, mielenkiintoista!
Linkistä löydät hyvin paljon kaikenlaista mukavaa!

Lähteet:
www.tvnewsradio.com/tv/tv-ka...-suomi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 12:02

Ei ole ,kun ei kerkiä katsomaan edes tvstä kaikkea mitä haluais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 12:15

Ei ole eikä kaapeliakaan ,jää katsomatta muutkin ohjelmat.TV tä katsotaan kun keretään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 12:18

ei kerkeä katselemaan niin paljoa ohjelmia. ja eikös ne oo kalliitakin. en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 12:22

Ei ole muita kuin nuo peruskanavat (ns. ilmaiskanavat), enkä ota muita. En ehdi katsomaan näistäkään kaikkea mitä pitäis ehtiä. Onhan sitä muutakin telemistä kuin pelkkä TV:n katsominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 13:22

Ei ole ja tuskin tulee hankittuakaan.Noilta peruskanavilta tulee riittävästi uusintojen uusintoja.Kuten aiemminkin olen kritisoinut TV-luvan antia ja hinnankorotusta.En halua maksaa kortista jossa uusintoja on.Digiboksini tallentaa kahta ohjelmaa ja kolmaatta voi katsoa.Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.Nämäkin asiat ovat jokaisen tarpeen mukaan.Hyvä että on mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 13:40

eipä tarvitse ostella lisäpaketteja, peruskanavikin katselen senverra vähän, että pistää miettimään mitä vastinetta saan lupamaksuille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:33

Meillä on sateelliitti lautanen jossa on 4 mikropäätä kanavia on tuhansia,eripuolilta maailmaa. maksamme myös canal plussan paketin jossa on useita filmikanavia, discoveryn erilaisia tiede,historia,eläin kanavia.lähinnä katselen keskieuroopan kanavia, suomen tv hyvin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:25

Oli joskus maikkarin max.ja mitä niit sihen kuuluskin, niin aivan turhia , mut kyl näit uusintoi tulee ihan tarpeex näilt 1,2,3,4,5,6,7,8. tvl..täkin..joista maksetaan televisiolupamaksu ja jonka olenkin päättänyt jättää maksamati, joten laitan viimisen lupamaksun UUSINTANA....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 22:38

Ei ole televisio edes joka päivä päällä ja toisessa asunnossa ei ole sitä ollenkaan. Uutiset kuulee radiosta ja voi lukea koneelta iltaisin. Joskus aikoinaan oli sellanen elokuvakanava kuin filmnet muutaman vuoden, silloinkin se meni siihen että nauhoittelin filmit kavereille enkä sitä juuri itse katsonut. Nykyään saa kohtuuhintaan melkein kaikki klassikkosarjat dvd-painoksina. Tekisi mieli hankkia Columbon kaikki vuosikerrat.