Onko lentosukat hyvät? en ole niitä käyttänny....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 11:44

Ovat hyvät,minulla on myös toiset jalkineet jotka laitan jalkaani koneesta poistuttaessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vaan ihan hyvat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 11:35

Ovat ehdottoman hyvät - varsinkin pitkillä lennoilla.Kannattaa sijoittaa niihin sukkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 11:38

Itse en ole sellaisia käyttänyt,mutta ne on varsinkin pitkillä lennoilla hyvinkin tarpeelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 11:59

Hyväthän ne ovat en ole käyttänyt mutta kuullut kehuja varsin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 12:27

Teneriffaan lennettäessä ei ole vielä tarpeen sukkia jalassa, mutta pidemmillä kyllä ovat hyvät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 12:39

Ne on tosi tärkeät pitkillä lennoilla. Estävät turvotusta ja veritulppia. Lennolla pitäisikin yrittää liikutella välillä jalkoja. Lentosukat saattavat pelastaa henkesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 13:08

Lentosukat ovat tosi hyvät. Lennoilla käytän, mutta nyt olen hokassut, että meikäläisen työssä ne ovat aivan verrattomat! Aamulla ekaksi jalkaan ja sit vasta petistä ylös. Olen löytänyt kaupasta nyt sellasia hiukan vahvempiakin polvisukkia ja koska inhoan sukkahousuja yli kaiken minulla on lentosukkia jo monet parit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 13:47

Kyllä ne varmasti ovat hyvät, ei kai haittaa vaikka käyttäisi ihan varmuuden vuoksikin,
joillekkin niiden käyttö saattaa olla jopa pelastus isommilta riesoilta.

(itse kyllä teen vielä kolmenkymmenenkin tunnin reissut niillä yksillä tavallisilla (hikisillä) sukillani, mutta se on pelkästään vanha tapa ja laiskuutta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 15:03

pitkillä lennoilla suosittelen ehdottomasti. itselläni on ollu käytössä joka lennolla. huomaan, että jalat eivät ole niin turvoksissa ja sukat eivät hiosta jalkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 15:51

Suosittelen ehdottomasti, lennon pituudella ei ole merkitystä. Yhtä tärkeät sekä lyhyillä, että pitkillä lennoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 16:23

mulla vähän ahisti ne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 17:33

OLEN KAYTTANYT,HYVAT OVAT

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:08

olen käyttänyt niitä ovat todella hyvät ja lainasin kaverille hän osti ne multa sen jälkeen 10kertaisella hinnalla! eli hyvät ovat.