Kissanpentuja?

Tietääkö kukaan paikka etelä-pohjanmaalta,josta voisi saada valkoisia kissanpentuja? Itselle on tullut kauhea halu saada sellainen :)

Avainsanat: kissat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 20:28

tori.suomi24.fi/show.fcgi?ca...0000001351
Löytyisiköhän tuolta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 20:08

Kyselepä maalaistaloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:30

Jos se halu tuli nyt iltapäivällä, niin suosittelen harkintaaikaa vieläkin pidemmäksi kuin 6,5 tuntia. Eläimet ovat eläviä olentoja ,eivätkä leikkikaluja ja niiden kanssa on sitten elettävä pitkään ja kissan kanssa on syytä vielä muistaa,että kissa luonteensa puolesta kiintyy asuinpaikkaansa enemmän kuin hoitajaan ja näinollen kissan asuin ympäristön tulisi olla pysyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 21:27

harkitseminen tärkeää ensin,myös se että kaikki pennun tulevassa kodissa hyväksyvät sen,voit kysyä pentuja kissojenkatastrofi yhdistyksen kautta tai etsiä netistä,apula.fi,myös animalia voi auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 23:42

mulla niitä on 3 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:24

toivottavasti haluat kissan etkä pelkästään pentua..ja sitä paitsi pennussa on isompi homma kuin aikuisessa kissassa.muista ne ovat söpöjä mutta ne keksii kaikennökästä julmaa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:39

Mistäpäin Etelä-Pohjanmaata?
Markettien seinillä on monesti ilmoituksia, paikallislehdissäkin voi olla.
Eläinsuojeluyhdistyksistä voi kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 15:52

harmi että en voi auttaa sua, mutta ite sain uutenavuonna kissanpennun ja voin sanoo et kannattaa harkita sitä kissaa :DD nyt mulla on jalat täynnä arpii ja naarmuja.