mitä on asiakassegmentointi
lyhyt ja ytimekäs perustelu
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Markkinointi kohdistetaan oikeille asiakkaille kun heidät jaetaan segmentteihin eli ryhmiin. Lasten vaatteita mainostetaan äideille, lumilinkoja omakotitalon omistajille jne.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Ja sitten aina vain tärkeämpänä osan lapset. Lapsethan päättää jo mikä auto ostetaan perheeseen ja minkä merkkinen astianpesukone ja tietokoneja......
Siis asiakassegmentoinnissa nimennomaan jaetaan tuotteen kuluttajat omiin ryhmiinsä, ja sitten haetaan kasvua parhaasta mahdollisesta segmentistä ,eli nykyisin lapsista koska he ovat yhä enemmän manipuloitavissa ja he eivät hyväksy kompromisseja vaan haluavat juuri sen tietyn ihanan auton missä heidän suosikkihahmo matkustaa mainoksessa.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.