Haittaako kälätys?

Joko puhelimeen tai ilman puhelinta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 13:52

HAITTAA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 13:55

kirkossa tai muussa vastaavassa paikassa mahdollisesti haittaisi, jos joku kälättäisi puhelimeen,
mutta kyllä kälätystä maailmaan mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:56

Ei haittaa, kuulunhan varmaan itsekkin kälättäjiin varsinkin jos en ole nähnyt ystävääni pitkään aikaan...... Kälätellään koko porukka, mieluummin kälättäjä kuin tuppisuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:01

riippuu tilanteesta missä kälätetään. Joskus ja joskus ei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:03

Useimmiten. Minusta puhelimeen puhumisen voisi jättää omaksi ilokseen eikä sitä jakaa liikaa muille. Useampia vieruskavereita kun ei kiinnosta kun ei kuule toista päätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:26

Toivotaan että sivistys lisääntyy ja alkuasukasmainen käytös alkaa loitontua ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:42

Voihan sitä kälättää niin paljon kun kerkiää missä vaan vaikka lontoon Hyde Parkissa speaker corner,issa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:45

riippuu tilanteesta ja siitä onko hyvä vai huono päivä :D jos potuttaa jo valmiiks niin ei sit jaksais kuunnella taukoamatonta kälätystä. muuten se ei oikeestaan haittaa kun oon itekki melko papukaija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 15:12

Käkättäkööt muualla kuin julkisilla paikoilla,niin silloin ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 16:29

Kyllä se toisinaan haittaa, suorastaan ärsyttää niin, että tekisi mieli huutaa, että olkaa hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 17:40

EI, paitsi jos kälättäjänä on joku muu kun minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 18:26

Riippuu paikasta; elokuvissa se varmaan häiritsee jokaista mutta puhelimeen kaupassa kovaäänisesti karjuvat lähinnä naurattavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 18:42

kyllä se haittaa jos joku koko ajan eikä hiljene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:03

Puhelimeen kälättäminen ei haittaa, jos ei huuda isoon ääneen. Joskus kaupassa joku puheripulista kärsivä puolituttu on todella rasittava kysellessään ummet ja lammet. En ole sosiaalinen shoppaillessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 08:03

Menen metsään,kun kälätys tai muu melu haittaa,muuallahan(paitsi kirjastossa ja uskonnollisissa seremonioiden aikana) saa kälättää ja puhua,ihmisten aika yleinen tapa kommunikoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:55

Riippuu vähän paikasta missä kälättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 11:31

Kyllä se bussissa haittaa,ei haluais kuunnella kenenkään yksityis asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 21:35

Kyllä , paikasta riipuin, ja bussissA, KUN SUURIN, useaat kälättää puhelimeen ja muutenkin se sekametelisoppa jota kuulee pienes tilas, kuten bussis ym..niiin ottaa korviin kipestii, mut kotona tai kaduilla yksin,jossa ei muita ihmisiä olles ,on ihan suositeltavaa, et silloin olekka yksin, kun kälättäjä kaverin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:50

Eli siis kailotus?! Kyllä. Tosi tyhmää höpinää raitsikoissa... puheluun vastataan sanomalla: niin, olen tässä Oopperatalon kohdalla menossa kotiin. ja sitten juttu jatkuu kovaäänisenä. Näkyy olevan taas kulkuvälineissä julisteita "Älä kailota" mutta eivät varmaan osaa lukea tai mikään asia ei heitä koske. Jos kaikki tekisivät samoin, olisi todella hirveä möly päällä. Esim. Ranskassa ei saa puhua kännykkään yleisellä paikalla. Kailotusta hararstavat muutkin kuni suomaliset. Suureen ääneen mölyävät eräästä maasta tänne tulleet "muuttolaiset". Puhettaan ei tietysti kukaan ymmärrä mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 22:47

kyllä se on häiritsevää melkein missä vaan