Mitä tehdä taantuman autioittamille kauppakeskuksille?

Nyt on LAMA.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 13:47

AVATAAN KIRPPUTOREJA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 13:53

Mitäs me niille voidaan tehdä. Hoitakoot asian ne jotka ovat keksusket rakentaneetkin.
En juurikaan käy kauppakeskuksissa lukuunottamatta paria ravintolaa jotka ovat hyvän ruoan paikkoja ja sijaitsevat eri kauppakeskuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:02

Vanhustenhoitolaitoksia täyteen.. työllistäiskin kun pitää olla hoitajia heille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:04

Hurjat alennusmyynnit niin sitten voisimme kuluttaa, kuten käsketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:29

Alamäkeä seuraa aina ylämäki ja sitten taas alamäki...
Niinhän se elämä ja nousukaudet kuin laskukaudetkin menee ja kauppakeskukset ne seisoo siellä missä seisoo ja kauppa käy em. rytmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:44

Puretaan se pois mitä sinne muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 18:48

Moneen tyhjään liiketilaan on tosiaan avattu kirpputoreja, se on yksi vaihtoehto. Tosin saattaa olla liian kalliita tiloja sellaiseen käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 22:29

ilmaiskonsertteja, toriteatteria ja muita happeninkejä, joilla saadaan porukkaa paikalle, kyllä se siitä businesskin lähtee pyörimään (ja nuorille esiintyjille hyvä harjoituskenttä kokemusten kartuttamiseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 02:38

Alennuksia ja Hintarysäyksiä. Uusia mielenkiintoisia liikkeitä, joku huonosti kannattamaton voi myydä/ vuokrata tilat toisille.