Joko sähköale alkaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 22:32

älä unta nää, mikään välttämätön ei halpene koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 12:11

eiii. Ihmisest pitävät sähköä vielä niin halpana etteivät kilpailuta sitä, ja sitten toinen seikka, koska yhtiöillä on täällä suomessa monopoli sähkön siirrossa ja veronkeruussa, niin laskusta vain osa on energiaa.
Sinällään ihmeellistä tällaisessa länsimaassa on tämmöisiä peruja sosialismista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 12:36

No ei varmasti ala! Osinkoihin täytyy jäädä paljon++++.
Kilpailuta ihmeessä sähkösi! Itse tein juuri n.20 eri firman kanssa. EROT HUOMATTAVIA!
Sähkönsiirrosta joudut kuitenkin aina maksamaan saman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:46

Toivottavasti tulis alaspäin ja paljon, mutta tämä on varmaa toiveajattelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:48

Tuskin alkaa ollenkaan, aina on hyvä vedota siihen että kaikki muut kulut ovat nousseet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:54

EI TOIVOAKAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:54

Sähkönsiirtojuttu on aika omituinen. Siirto maksaa enemmän kuin varsinainen sähkö, niin oli ainakin meidän laskussa. Pöyristyttävää. Tuossakin oli jotain tehtävää hallitukselle/poliitikoille.