laskikohan Obama omaa palkkaansa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 10:22

Jos oikein kuuntelin aamu-uutisia, niin Obama jäädytti korkeimmin ansaitsevien palkat Valkoisessa Talossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 10:49

Yleensä on niin presidentin palkka pienenee itsekseen,kun ne siviilissä hankkivat vaikka mistä rahaa.pressana ei voi pitää niitä muita virkoja tai hommia.Tämä on suomessakin tosiasia.esimerkiksi ulkoministerin palkka putosi noin puolet ku hän joutui ulkoministeriksi, Aleksander Subb,samoin Obama menetti jotain etuja siis rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:23

Laskisitko sinä? Minä usein ihmettelen sellaisia ihmisiä,kun pyytävät minulta lisää palkkaa ja sitten kun kysyn että myytkö sitten sen edestä enemmän,niin eivät kuitenkaan lupaa niin tehdä? Mistä he kuvittelevat sen lisäpalkan tupsahtavan? Sitten ,kun kysyn ,että pudotetaanko sitten palkkaasi tänä vuonna ,koska myyntisi laski, niin kukaan ei suostu? Kasvaako raha puusta vai pitääkö yrittäjän huvikseen toimia yrittäjänä ja antaa osuutensa riskinotosta ja tuoteen keksimisestä työntekijöille ,kun he kerran niin haluavat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:59

EI OLE VIELA SAANUT ENSIMMAISTAKAAN TILIA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 17:42

Varmaan on laskenut etukäteen, ettei vain huononisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 17:46

Ei kai presidentin tartte ilimatteeks työskennellä. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:18

Hyvänen aika mies parka ei ole kuin tehny ensimmäiset päivät töitä ja nyt pohditaan hänen palkkaa, kyllä sillä pojalla varmasti nousi palkka siitä mikä oli ennen pressan virkaa, joten miettikää pikkuisen kysyessänne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!