Miten saisi vatsan tomimaan säänöllisesti,kun on ummetusta?????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 07:59

Kuitupitoista ruokaa, riittävästi nestettä ja liikuntaa. Ja olisiko actimelista apua myös.... Ummetuslääkkeisiin ei kannata heti turvautua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 08:35

Sitten on ruokavaliokin aika tarpeen ja on noita erilaisia tee juomia millä saa vatsan toimimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 08:49

Tee ei kyllä auta vatsantoiminnassa, tee päinvastoin "tukkeuttaa", näin on asiantuntija
sanonut (lääkäri). Kahvi auttaa kyllä.

Lisätty: 22.01.2009 - 13:35

Avuksi voit ostaa apteekista Agiocur-valmistetta. Aiemmin sanottiin ettei saa käyttää mitään "apuaineita" mutta uusimmat tutkimukset kumoavat sen tiedon.
Myös Valmarin saattaa auttaa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, saa luontaistuoteosastoilta. On nestemäinen tuote jota laitetaan veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 09:09

-kuitupitoinen ruoka
-vihannekset, hedelmät ( ei banaania), kasvikset
-tarpeeksi vettä juomaksi
-liikunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 09:30

Kuituja, kuituja ja taas kerran kuituja. Vettä, vettä ja taas kerran vettä. Älä unohda vihanneksia ja hedelmiä. Varmasti toimii sanoo kokemuksen omaava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 09:34

Purkillinen lasten luumusosetta aamuisin,kuitupitoisen ja runsas kasviksisen ruokavalion lisäksi auttaa mahan taas raiteilleen.Liikuntaa ei tosiaan saa unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 09:46

jos ei noikaan ei toimi niin lääkäriin koska ummetus voi olla kohtalokasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 09:53

Tuossa pitäisi pullan syöntilopettaa,siinä ei ole kuituja.Apteekista käyt ostamassa kuitu tuotteen nimi,Vi-Siblin,se on hyvä palauttamaan suolen toiminnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 11:29

Homeopatiasta saa apua moneen vaivaan:) ja elämäntavat kuntooan. Joku aine yleensä rappaa mahan löysälle. Itselläni, ei tarvitse kuin juoda pari pulloa olutta, jo aamulla spelittää. Aloe Vera mehusta on monille apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 15:57

Uskon samoin Aloe Veraan. Löysin sitä lähikaupasta (S-market) ja juuri kun tutustuin siihen ja totesin hyväksi sain tiedon, että se vedetään pois markkinoilta vähäisen kysynnän vuoksi. Eli taas pitää turvautua luumuihin ja veteen kun tarve vaatii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 17:44

Piimä ja ananas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 17:58

Levolac on ollut mulle ainakin paras keino

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 10:01

Kuituja, liikuntaa, riittävä veden juonti, apteekista Levolac tai Duphalac iltaisin ohjeen mukaan, johan alkaa toimimaan.

Lähteet:
Oma tieto.