Paras keikka jolla olet koskaan ollut? ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 22:11

En tiedä oliko se nyt paras,mutta ainakin meleenpainuvin tuolla Jallosalmen lavalla alkuperäisessä kokoonpanossaan Hurriganes,vuotta en muista.Meno oli mahtava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 22:00

Paul Anka linnanmäellä vuonna yks ja kaks. Siis silloin kun olin nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:17

Chumbawamba Roskilde-96
Chumbawamba Reading-98
Alanis Morissette, Heather Nova Roskildessä
Metallica Roskilde + Helsinki useita kertoja...
Pink Floyd Lahti-89
Onhan noita ihan tarpeeksi...
ja tietysti PMMP Ruisrock-07 hou hou

Mikäs omasi on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:33

Minun on Apulannan keikka joskus Kouvolassa, Pinkin konsertti pari vuotta sitten hartwalilla... Ja monia muita oman kaupungin bändien keikkoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:38

Ehkäpä kaikkein paras on Jari Sillanpään keikka. Ja nuorena tietysti oli Hurriganes, ja Rauli Badding ja nyt vanhempana vaikuttavia on ollut Jorma Kääriäinen ja Kari Tapio sekä Paula Koivuniemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 23:44

Susanna Haavisto : Edith Piaf Backaksen kartanon puimalassa pari vuotta sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 00:34

Alice Cooper Helsingin jäähallilla
Myös Hanoi Rocks ja Lauri Tähkä ovat livenä huippuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 06:03

IsoD:n show joskus aikojen alussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 06:32

Elton Johnin konsertti Tukholmassa globen stadionilla 23 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 06:48

Movetronin keikka Kalajoen juhannuksena 2008.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 10:07

rdn keikka tampereella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:05

Detroit’s Hart Plaza , ilmainen country music festival toukokuussa 1995 Detroitissa.
( jo vuodesta 1983 lähtien ja yhä vielä suosittu.)
Tunnelma oli mahtava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:05

kyl se on ollu Stray Catsin jäähyväis konsertti helsingissä viime syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 17:43

viimmekesän miljoonarokki. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 08:32

Metallica,Helsingissä oli myös mulle ensimmäinen oikea rock-konsertti(toissakesänä),jos en laske sitä kun muksuna näin Hurriganesin Särkänniemessä.
Metallican keikka oli niin hyvä,että vieläkin tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 10:52

Jos maailman tähtiä ajattelee niin muutama konsertti tulee mieleen eli
Jorgos Dalaras Finlandiatalolla, Helmut Lotti Espoo Arenalla ja Brigtman Hartwall Arenalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 01:14

Hector Lappeenranassa,Juice Hämeenlinnassa, ja tietenkin The Who Areenalalla. Kaikki niin hyviä ettei voi eritellä sillä kiiluvat eri tyylisisuuntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 22:31

markku aro ja yölitu keikkailivat jormuan lavalla viime kesänä, iha jees meininki.

Lähteet:
pirpana