Maksatko laskusi heti kun ne tipahtavat postiluukusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 12:35

Joutavat odottamaan eräpäivään asti. Mitä sitä ennen aikojaan. Kasvavat rahat korkoa senkin aikaa omalla tililläni, eikä vastaanottajan tilillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 12:35

pistän ne samantien netin kautta maksujonoon ja maksupäiväksi jämptisti se laskun eräpäivä. Näin menetellen laskut eivät pääse unohtumaan, eikä laskuttaja saa turhaa 'ennakkoetua'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:37

joutuu kyllä odottelemaan eräpäivään saakka tai vähän ylikin. Tiukilla ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 12:37

Eräpäivänä, jos silloinkaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:39

Netin kautta odottavat erä päivää,kätevä homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:44

Maksan lähempänä eräpäivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:49

Vasta eräpäivänä, ellei maksu ole pienempi mitä nopeammin maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:13

Maksujonoon ja sieltä menevät eräpäivänä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:17

eräpäivänä... nyt on vähän tiukkaa voi mennä maksut kyllä muutaman päivän ylikin. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:33

yleensä tulee maksettua vasta eräpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:39

näppäilen verkkopankkiin ja sieltä lähtevät maksuun eräpäivänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:10

sama homma , heti maksupalveluun nettiin,, erapaivaksi maksu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:25

pari päivää manailen, sitten ryhdistäydyn ja näprään netin kautta pankkipalvelun maksujonoon maksettavaksi tarkalleen eräpäivänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:28

Enpä ihan heti maksa.. See riippuu vähän mikä päivä laskut laatikkoon tuloo.. Tilipäivänä on varaa ainaskin maksella laskuja ja tokihan mie viimeistään eräpäivänä laskuni maksan..

Ookke tunnustan, joskus on mennyt yli eräpäivän, mutta eihan kerrota kelleen, hekotiheh.. Niin ja jos ennen eräpäivää maksan niin pistän sen heti maksuun, enkä siis jätä sitä odottelemaan eräpäivää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:40

Eiköhän ne tule eräpäivään mennessä maksetuksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:05

Maksuun eräpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:53

Maksan tilipäivänä kaikki laskut, jotka minulla on sitä mukaan kun niitä tulee, ellei eräpäivä ole seuraavan tilin yli. Jos jätän roikkumaan voi käydä niin, ettei eräpäivänä ole tilillä katetta. Minua kun tuo shoppailu innostaa...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:54

olishan se komiaa,jos kate aina siihen riitäisi,välistä jää huomautuslaskullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:40

Ajallaan ne on maksettu aina - ainakin melkein. Ei järkevää maksaa yksitellen, pankkitunnukset siinä loppuisi hetkessä. Yleensä kun rahaa tulee niin maksan isoimmat (asunto) silloin heti. Pienempiä hieman keräilen ja maksan niitä sitten kerralla. Maksuaikaa laskulle pitää olla vähintään kaksi viikkoa joten aikaa kyllä on. Matkapuhelimenlaskua voin lisäksi itse siirtää kolme viikkoa eteenpäin ja vakuutusyhtiö on niin reilu että eräpäivä on aina yli kuukauden päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:46

Aikas usein,muutoin unohtuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:32

Yleensä maksan tai laitanmaksupalveluun nettiin, eivät jää keittiönpöydälle roikkumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:53

harvemmin...melkein aina menee eräpäivään asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:33

tilipäivinä maksellaan netistä samantien oli sitten eräpäivä tai ei. Jos laskuja tulee enemmänkin ja ei satu olemaan katetta niin sitten soitellaan maksun lähettäjälle ja sovitaan maksujuttuja että koska minulle sopii ja monessako erässä haluan maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:43

Laitan heti maksuun eräpäivänä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:41

Minä maksan laskuni heti samantien kun ne laatikkoon tulevat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:42

eräpäivänä jos muistan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 01:38

En heti luukusta tulleita; avaan ne ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 10:12

Tilipäivänä vaikka oiskin että eräpäivään aikaa, ei tarvitse muistella ,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:40

Eräpäivänä ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:10

valitettavasti menee aina eräpäivään..joitakin pienempiä laskuja maksan heti kun tulee..thmmmm...taitaa mennä välillä yli eräpäivänkin, mutta kaikki tulee hoidettua