Miten taantuma vaikuttaa sinun elämääsi juuri nyt?

Avainsanat: taantuma lama elämäsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 12:33

Ei mitenkään, kuten jo aiemmin olen vastannut samanlaiseen kysymykseen. Jatkan samaan hyväksi koettuun malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 12:34

Aika raskaasti.Sanoisin mutta naureskelen silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:35

Ei vaikuta muuten kuin vähentää uutisten seuraamista, kun kyllästyttää koko sana jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:37

ei henkilökohtaisesti mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:44

Ei vaikuta mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:51

Kehitän uutta tuotetta ja tuon sen sitten markkinoille ,kunhan nousukausi alkaa ja kauppa taas käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:08

Ollaan niinkuin veitsi kurkulla..... Mitä tapahtuu seuraavaksi...loppuuko työt ja jos loppuu sit täytyy kyllä ruveta myymään kalustoo pois...jos ei lopu niin elämä jatkuu jotensakkin samaan malliin, varovaisuutta tämä asia kyllä lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:37

Kyllä se vaikuttaa. Kokoajan saa olla varpaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:42

elinkustannukset pudonneet noin viidenneksen,taantuma vain +++

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:10

Ei mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:32

masentaa tuo uutisointi vaikkei henkilökohtaisesti mitään vaikutuksia olekkaan (toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:22

Ainakaan toistaiseksi ei mitään vaikutusta. Kaikki jatkuu ennallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:46

itselle ei ole vielä vaikuttanut mitenkään,mutta kyllä perhepiirissäkin yhden ihmisen osalla työt ovat vähentyneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:56

Ei muuten kuin, että kyllästyttää siitä asiasta jauhaminen. Kyllä se tili tulee ja menee samaan tahtiin oli sitten lama tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:10

Ei mitenkään. Minuakin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään koko asian jauhaminen. Kyllähän nämä irtisanomiset ja lomautukset hirveitä ovat, mutta kokoajan saadaan tutkimus- ja kyselytuloksia, että suurimpaan osaan suomalaisista tämä taantuma ei vaikuta sitten mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:34

Eipä se vaikuta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:26

eipä vaikuta mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 21:12

Ei vaikuta nyt mutta ensi vuonna 2010 työkyvyttömyys eläkkeet pienenee kaikilla rutkasti.
Jokainen voi sen tarkistaa tyoeläke.fi sivulla miten paljon eläke pienenee. Ja tästä
päättäjät ovat hiiren hiljaa. tyoeläke.fi sivulla kerrotaan että asiasta keskustellaan
mutta mitähän se keskustelu on kun siitä ei mitään ole mediassa ollut puhetta.

Lähteet:
Varmaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:41

Olen asiakaspalvelussa töissä ja kuuntelem paljon ihmisiä. Työttömyys on vakava asia ja pienillä yrityksillä on hätä kun on velkaa mutta ei töitä. Otan vakavasti taantuman. Moni perhe ja ihminen on ongelmissa sen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 10:06

ei omalle kohdalle vielä mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:12

henkilökohtaisesti en ole huomannut muutoksia mitään. elämä luistaa kuten aina ennenkin