Hiusverisuonet?

Mistä hiusverisuonet tulevat ja miten ne saa pois? Tarkoitan niitä verisuonia, joita tulee esim. kasvoihin ja ne näkyvät ihon läpi punertavina. Pitääkö vain laittaa enemmän pakkelia päälle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:59

Kyse on ilmeisesti couperosaihosta. Lue alla olevasta linkistä lisää. Olisiko Arbutin-voiteesta sinulle apua, sitä myydään myös apteekissa.

Lähteet:
www.yliopistonapteekki.fi/ma...TI4-03.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:46

jaa-a, eipä niitä taida pois saada. Taas kysymys joka kuuluisi esittää kosmetologille, lääkärille tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:05

JAANA.M vastasi sinulle hyvin ,em. voiteesta on vähän apua, ja peittämällä voi myös häivyttää, pakkanen, kuuma, alkoholi tuovat enemmän näkyviin sen punoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:14

veikkaan ettei niitä saa pois millään et namaan vaa pakjkelia jos häirittee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:16

Kannattaa kokeilla exuviance-hoitoja kosmetologilla, niistä monet saaneet apua hyvin tuloksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:42

kyllä kirurgit saavat ne pois mutta liian kallis ja turha homma niitä saattaa tulla lisää.Eikä toiset näe niitä niin hyvin kun itse luulee.Harvemmin sitä niin lähellä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 11:53

Meikeillähän sitä peitetään hyväkin iho, niin miksei sitten couperosaihoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:48

sopivasti auringossa rusketusta,haviavat ainakin nakyvista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:11

Ei niitä kyllä pois saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 18:06

Saahan niitä himmennettyä vaikka millä, mutta yks hyväki puoli niis on: ei kuulemma tuu ryppyjä kovin helposti jos on vilkas pintaverenkierto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 19:45

oikea ruokavalio (ei liian tulista/maustettua, ei tupakkaa, maltilla alkoholia) ja oikeanlaiset ihonhoitotuotteet, jotka vahvistavat ohutta ihoa ja heikkoja pintaverisuonten seinämiä. Lumenella on hyvä red neutralizer peitevoide, jolla saa ikävimmät alueet piiloon. Myös lumenen rauhoittava hoitoseerumi laskee upeasti punoitusta!
Jos kyse on juuri couperosasta, sitä ei saa perus kosmetiikalla hoidettua kokonaan pois, vaan punotusta saadaan oikeilla hoitotuotteilla laskettua ja ennaltaehkäistyä se paheneminen.