Kodin elektroniikka aiheuttaa ongelmia joka toiselle. Kumpaan puoliskoon sinä kuulut?

Puolet aikuisikäisistä suomalaisista on törmännyt vaikeuksiin kodin tietotekniikan ja viihde-elektroniikan kanssa viimeisen vuoden aikana, ilmenee uudesta tutkimuksesta.

Koko juttu:

www.digitoday.fi/viihde/2009...0091555/66

Avainsanat: viihde elektroniikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 11:12

Olen samaa mieltä tekniikka kehittyy ja käyttäminen vaikeutuu sekä kaikenlaiset kapulat lisääntyy .mikrot ruuanlämmitykseenkin pitää ohjelmoida.jne.Yksinkertainen ihminen niin yksinkertaisuus toiminnoillakin olisi hyvä. Tarkoitan itseäni, ei ole aina silmälasit silmillä ja hae ne ensin ja kieli ulkona hoituuko homma aina sittenkään.

Kysyjän kommentti

hyviä, rehellisiä, inhimillisiä näkökantoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:45

ei ongelmia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:15

ei oo ollu ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:19

Toisinaan on jotain pikku ongelmia, mutta käyttöönotto on onnistunut lukemalla ensin ohjeet huolellisesti ja niitä seuraten homma on hoitunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:36

Ei ongelmia tekniikka aina hallussa,kone otetaan ensin käyttöön käytetään aikansa sitten luetaan ohjeet.Tallentava DVD laite jo kaksivuotta käytössä enkä vieläkään lukenut ohjeita.Nämä nyky koneet itse opastaa miten niitä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 11:50

Kokeilemalla olen päässyt eteenpäin. Virhe ja uusi yritys. Kestää oppiminen, mutta ah ihanaa sitä tunnetta, kun sitten osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:55

Minä nautin tekniikan kehityksestä ja olen itse yksi kehittäjistä, joten pyrin pysymään viimeisen tekniikan tasalla ja se on minulle intohimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:13

samalla taajuudella kissanaisen kanssa. ja minusta on kiva opetella/oppia asentamaan jotain uutta laitetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:15

Kyllä elekroniikka on aiheuttanut surua, tuskaa ja mielepahaa niin monelle että kyllä se ongelma on joillekin.
Mm.peliriippuvuus netissä on paha ongelma.
Siitä voi sairastua niin että ihmisten kanssaeläminen vaikeutuu, koska ei osaa irtaantua enään koneelta.Pelit vievät kaiken ajan eikä ole sitten aikaa sosiaalisiin suhteisiin.
Lähipiirissäni on jonkin verran tätä ongelmaa:(
Näkee kuinka ihmiset muuttuvat ja menevät siihen omaan pelimaailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:46

No Problemos :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:11

Ei ongelmia, minä hoidan meidän elektroniikan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:42

Kyllä on ollut ongelmia aina uuden laitteen kanssa, käyttöohjeet ovat yleensä sellaisia että sitten kun osaat käyttää laitetta sitten ymmärrät myös käyttöohjeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:33

NO PROPLEM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:49

en voi väittää rakastavani noitten vimpaimien virittelyä, mutta ainakin tähän asti on selvitty, vaikka joskus pistää manailemaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:47

Ei ole ollut ja sitä olen ihmetellyt itsekin. Sain digiboksinkin toimimaan ensiyriitämällä, eikä sen kanssa ole ollut mitään ongelmia, vakka nuoremmatkin tuskailevat laitteitensa kanssa ja nuoret miehet vaikka heidän luulisi juuri ne osaavankin. Luen aina kyllä ohjekirjaset hyvin ennen asennusta.