Nyt kun on odotettavissa pieni taantuma taloudessa,alatko suosia enemmän kotimaisia tuotteita tukeaksesi oman kansan työllisyyttä?

Avainsanat: taantuma talous kotimaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 11:53

Ensimmäiseksi, EI todellakaan ole kysymys pienestä taantumasta,vaan Valtavasta talouden ROMAHDUKSESTA,josta vielä ei ole nähty kuin kalpea alku!
Eikä lama ole kansallinen,joten myöskään kotimaisen tuotteen osto siinnämielessä ei hetkauta romahdusta suuntaan eikä toiseen.
Joten en aijo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 09:19

En ole koskaan suosinut tiettyjä tuotteita muuta kuin laadun tai hinnan perusteella. En oikeastaan edes tiedä, mistä tietää tuotteen olevan kotimainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 09:23

mitä tarvitsen?
mikä täyttää parhaiten tarpeeni?
siinä ne kriteerit jotka ratkaisevat ostopäätökseni. Kotimaisuuden tai kotimaisuusasteen selvittäminen on monessa tapauksessa lähes mahdoton tehtävä, mutta silloin kun asia on selvä, 'ktiinpäinvetoa' kyllä saattaa tapahtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:42

elän kuin ennekin.. sieltä ostetaan mistä halvemmalla saa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 11:41

En poikkea kulutustavoiltani. Halpaa ja hyvää on mottoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:22

Olen aina suosinut suomalaisia tuotteita ,enkä poikkea linjasta nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:51

Tarpeeni tyydytän, en erikoisesti katsele kotimaisia tuotteita, koska nekin ovat suurelta osalta ulkomaista valmistetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:12

Samaa mieltä kuin aiemmat, kotimaisia ei enää ole. Joten ostan sieltä mistä halvimmalla saa. Ja VALTAVAAN lamaan minua ei saa uskomaan kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:56

Laatu ratkaisee. Eikä loppujen lopuksi tiedä missä tuote on valmistettu. Laatu on kotimaisilla tuotemerkeillä huonontunut ja epäilen että valmistetaan jossain "taikkulan takana". (Palmrothin kengät?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:17

tuskinpa on mahdollisuuksia paljoakaan lisätä, varmaan tulee vähän tarkemmin katsottua sitäkin puolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:38

Ostan ennemmin kotimaisia tuotteita