missä sie olit afrikassa olin itse tunisiassa ja nuorempana egypti nyt olen 40 v nuuskamuikku en ole laittanut kuvia kaikkia vie

Avainsanat: amboseli kenia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:41

egyptissä on tullut käytyä muutaman kerran

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 11:09

Tässä vuosien varrella : Tunisia, Algeria, Marokko pohjois Afrikan arabimaista, Etelä-Afrikka , Lesotho sieltä toisesta päästä mannerta. 'Mustan' Afrikan maissa vain satunnaisia pistäytymisiä joita ei oikein kehtaa olemisiksi mainostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 11:39

Marokossa olen käynyt. Muut afrikan maat täysin tuntemattomia. Ehkä joskus vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:17

En vielä käynyt africassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:53

Afrikka on vielä katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 01:36

Mombasassa en, mutta Kuusamossa kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 01:11

egyptissä 3 kertaa, ollaan ihastuttu maahan omalla tapaa, vaikka ihmiset välillä rasittavia onkin. Mutta muutaman hyvän tyypin kun löytää niin siellä viihtyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:34

Afrikan arabimaat tuli koluttua melko tarkkaan 80-luvulla, silloin siinä oli olevinaan jotain eksotikkaa, sittemmin sain tarpeekseni koko kulmakunnasta