Vaivaako teidän pyykinpesukonetta kenguru tauti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 22:27

Tämä nykyny ei ihan niin paljon ,kuin upopesukarhu joka halus kylppärist aina pois...vähän toki riipuu, kuin täyteen ladattuna on..

Kysyjän kommentti

Siun vastaus oli niin hauska ,et valitsin sen parhaaksi miun kengurutauti kysymykseeni.Kivoja vastauksia ja kysymyksiä toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 21:54

joskus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 21:56

Ei tätä nykyistä, mutta entinen pesukone tuli vastaan milloin missäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:59

ei vaivaa..joudun sen kyllä asettelemaan ensiksi nätisti vinoon jottei se sitten hyppisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:12

jeps aina valistä tuntuu siltä,mieskin sanoi,että lattia täytyy kohta laittaa uusiks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:43

tasapainokysymys, sen kun ratkaiset niin kaikki pysyy paikoillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:48

ei meilläkään enää vaivaa kun vaihdettiin entinen uuteen, mut joskus lähihistoriassa oli sellaisia pesukoneita jotka ihan pomppivat miten sattuu... eikä niitä saanut laittaakkaan mihinkään koloseen vankeuteen niinkuin nykyiset koneet, mut sun koneesta en tiedä miten uusi tai vanha se on. Mut meidän nykyinen kone palvelee hienosti ja nöyrästi, ylväästi seisoo paikoillaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:52

Ei sillä olen tasapainottanut sen vaaterilla suoraan ja jokainen neljä jalkaa on tukevasti maassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 00:19

Minulla oli kerran kengurupesukone. Se kun rupesi linkoamaan parasta oli käydä rähmälleen sen päälle.
Tilannetta helpotti kun yritti asetella tasaisesti vaatteet rumpuun. Kenguru ei silloin hyppinyt niin pitkiä loikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 01:18

Pyrkii pommpimaann

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 01:26

Ei vaivaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 01:51

ei vaivaa, mutta luulisin sen johtuvan siita että koneen jalat ei oo säädetty kunnolla. Koneen pitää olla suurinpiirtein passissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 07:23

siististi pysyy paikoillaan, ensimmäinen juttu tietysti on tuo huolellinen 'vaateriin' asettelu alun perin ja toiseksi joidenkin pyykkien kanssa tarkistus ennen linkouksen alkua, ettei verkkareita yms. ole muodostonut pesussa 'paakkua' joka suurilla kierroksilla saattaisi järkyttää koneen tasapainoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 08:28

Pysyy paikallaan.Tärkeää on,että kone on tasaisella alustalla suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:42

ei. sen verran pieneen tilaan se muutenki on ahdettu ettei se mihinkää pääsis 0_x

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:21

Kannattaa myös katsoa, että kuljetustuet on poistettu. Meillä ei vaivaa kengurut:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:18

Ei vaivaa kun sen laittaa vatupassilla suoraan.Jos se on vinossa yhtään niin se saattaa lähteä "kävelemään":)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:18

Ei ole koskaan vaivannut. On uusi ja "vakaa" laite.