Venäjälle?

Kannattaako Moskovaan matkustaa? MIllaisia ovat ihmiset? Onko turvallista ja selviinkö huonolla kielitaidolla`?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 23:35

kannattaa jos kerran tilaisuus on, ihmiset on livenä parhaimmilaan, turvallisuus on paljon omasta käyttäytymisestä kiinni (turpiinsa saa vaikka Turussa jos tahtoo)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 19:46

Aivan varmasti kannattaa matkustaa. Kaupungin laajuudesta johtuen Moskovassa on paljon merkittäviä nähtävyyksiä ja tutustumisen arvoisia paikkoja.
Riippuu paljon kait myös itsestä turvallisuus, jos käyttäytyy ns. normaalisti, tuskin tulee vaikeuksia.

formin.finland.fi/public/def...ture=fi-FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:20

kyllähän moskova kannattaa nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:20

kyllä itelki sin mieli..2krt viipuris ja tykkäsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:38

Matkailu avartaa. Eli, ehdottomasti kannattaa matkustaa ja tutustua kaupungin moniin nähtävyyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:07

ihan jees.. kannattaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 08:39

Moskova on miljoonakaupunki,erittäin kallis paikka,mutta kokemuksen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:16

Kyllä Moskova on kokemisen arvoinen paikka, luulit sitten tietäväsi siitä kuinka paljon tahansa, nähtynä ja koettuna se on kuitenkin erilainen.

Tavalliset ihmiset ovat ystävällisiä ja turvallisuus on sellainen suhteellinen asia, eipä siellä nyt mitään erityisriskejä ole. Huono kielitaito ei haittaa kun yritystä piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:29

Tuo täytyy ratkaista itse.
Henkilökohtaisesti en menisi Moskovaan, ei kiinnosta.

Lisätty: 22.01.2009 - 08:42

Sukulaisen kertoi karmaisevan tarinan Venäjältä. Joutui valvomaan Suomesta ostettujen laitteiden asennusta ja käyttöönottoa Venäjällä (ei ollut Moskova kylläkään) ja oli joutunut yllättäen keskelle rikollisten hyökkäystä ravintolaan jossa oli illastanut. Määrätyt yhteensattumat pelastivat hengen eli oli hiemen sivummalla olevassa pöydässä. Kun se urakka päättyi, sanoit ettei koskaan astu sen maan kamaralle, ihmislelä on vain yksi henki ja ryöstetyksi tuleminen ei ole mukava kokemus sekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:07

Ei kannata mennä jos aikoo turvallisesti elää elämäänsä!
Turvallisuutta venäjällä ei kyllä liiemmin ole!
Itse olen joutunut näkemään sivusta mafioiden yhteenoton kun he ampuivat toisiaan kohti!
Sai siinä olla nopea mennäkseen pois tulilinjoilta!!!!
Muutenkin paljon rikollisuutta ja erityisesti tätä mafiaa!!
Hotelleillakin kannattaa olla varoen..
Ei kannata luottaa keneenkään, vaikka kuinka vaikuttaisi normaalilta ja vilpittömältä..
Voit huomata vähän ajan päästä tulleesi hyvin petetyksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 20:08

" Se joka ei ota riskiä, se ei myöskään juo shamppanjaa!" - niin venäläiset sanovat.
Mun mielestä Moskova on ehdottomasti näkemisen arvoinen. Itse olen käynyt siellä useampaan kertaan ja pidin siitä tosi paljon... Paljon nähtävää ja koettavaa :)

Jos joku on 90-luvun alkupuolella joutunut johonkin rikollisten väliselvittelyyn, se ei tarkoita että nyt olisi sama tilanne. Uskokaa tai älkää, mutta Venäjä on muuttumassa parempaan suuntaan.

Ei kannata vaa mennä mihinkään kaupungin laidoille halvan hotellin perässä, ellei osaa sitä venäjää :))) Niin kaikki menee hyvin ;)))