Helpottaako muutaman minuutin päästä? Tuleeko maailmasta parempi paikka kun yhdestä sota hullusta päästään ja USA saa uuden presid

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 18:46

Aion katsoa kun virkavala vannotaan ja kyllähän se niin on, että Bushin jälkeen ei ole kuin yksi suunta, ylöspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 18:56

Bushilla hyvätkin puolensa ja Obamaa emme vielä tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:57

mä en kyllä oo bushilla vielä nähny sen uran aikana yhtäkää hyvää puolta...että jo oli aikaki vetästä siltä tuoli alta..obama hoitaa hommat himaa...hope so!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:08

Se on O:lla näytön paikka edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:10

Obamalla on kovat paineet. Maailmantalous on kuralla ja työttömyys, USA:ssa ja muualla, vain lisääntyy. Eli, onnea uudelle presidentille. Onnea hän todella tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:11

Kyllä tuntuu hyvältä,juu ei edellisellä näkynyt hyviä puolia,ehkä hieman oikeudenmukaisempaan suuntaan on usa menossa,toivon niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:16

Ei sitä heti tiedä millainen se Obama on, mutta toivotaan, että saa enemmän aikaseksi kuin Bush. Toivottavasti ei ensimmäisenä hyökkää jokaiseen kriisipesäkkeeseen. Ei maailmasta heti tule parempi paikka vaikka kuka olisi vallan kahvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:46

toivottasvi obama saa jotain aikaseksi.on ainakin kovat odotukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:22

Siistin vaalikampanjan jälkeen toivon yhtä menestyksellistä viranhoitokautta Obamalle. Mutta me näemme yleensä vain upean shown niin kuin äsken.

God bless USA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:05

Toivoa sopii,kovastihan hän lupaa parempaa,mutta ei tule olemaan hänelläkään helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:24

Ei todellakan helppoa aloittaa, toivon sydämmestäni hälle onnea ja menestystä! ja uskon ,että hyvin alkaa menemään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:09

ei Obamakaan ihmeisiin pysty.. liian isot saappaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:47

onneks se entine hullu häippäs. obama on paras :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:33

Vaikea tehtävä, helpolla ei pääse. Puheet on puheita, arki on muuta.
"Hullun papereita" ei edeltäjällä ollut.... idässä sen sijaan oli kaikenlaisia "papereita" mutta vallassa oltiin... lännessä se ei menesty.

Lisätty: 21.01.2009 - 12:55

Yksin ei kukaan maailmaa muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 18:08

O Osaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 01:58

Hulluksi nimitellään suurvallan (ex)presidenttiä vailla minkäänlaista koulutus-, tieto-, kokemus-, äly- tai asiantuntemuspohjaa.
Hurahuhhahei täällä mannakorven maassa...
lienevät nelitoistakesäisetkin globaaleja älykköjä.
What about Vladimir, Raul, Mohammad, Kim Il, Tarja etc.?