Mikä minusta tulee isona?

Olen aika sosiaalinen, tykkään TODELLA PALJON koirista ja eläimistä! omistan 2 isoo koiraa, ja haluan olla jatkossakin tekemisissä eläinten kanssa! Olen kiinnostunut myös Sosiaali- ja terveysalasta!! + Hotelli- ja raviltola- ala! mutta mikä munusta oikeasti tulee isona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 18:08

Vielä parempi, eläinhotelli jossa ravintolapuoli räätälöity eläimille. Tosissaan, vapaa-ajan kiinnostukset eivät aina ole paras lähde kun ruvetaan miettimään ammattia. Jos ravintola-ala kiinnostaa niin hanki koulutusta, koirat voit pitää kotona. Jos taas eläimet ja niiden hoito laajemmassakin määrin niin kouluttaudu eläinlääkäriksi ja tee ruokaa kotona. Ellet vielä osaa sanoa mitä haluat niin hanki yleiskoulutusta, se kannattaa aina ja saa aikaa miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 17:56

Rupee eläinlääkäriksi, saat hoitaa ja olla eläinten kanssa :) Olis kiva ammatti mullekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 17:59

Perusta vaikka eläinhoitola. Saat olla aina eläinten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:23

Et kerro tuossa kuvauksessa ikääsi, mutta mikäli olet alle 10 sinun haaveesi ehtivät muuttua vielä moneen kertaan. Jos taas olet yli 15 niin uskon sinusta tulevan terveysalan ihminen.
Sitten erittäin tärkeä asia on sinun sukunimi, nimittäin on lukemattoman paljon ihmisiä joiden sukunimi määrittää heidän tulevan ammattisuuntauksen samoin kuin kadun millä tulet asumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:29

tuli jo 60 täyteen hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:44

sinusta tulee isompi, vanhempi ja viisaampi päättämään mitä haluat opiskella ja työksesi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:51

tää on ollu jo enneki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:58

sinusta tulee aikuinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:18

susta tulee iso tyttö/poika kumpi nyt ootkaan. mee sellaseen ammattiin vaikka jossa saat touhuta elukoiten kanssa jos haluut :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:33

miten olisi maatalouslomittaja,siinä työssä on ensin ymmärrettävä ihmisiä ja sitten hoidettava eläimiä????:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:10

aikuinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 05:26

EI SITA TIEDA KUKAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:59

Kasva ja vartu ensin, mieti sitten myöhemmin.