mikä on jakelukuljetus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 12:53

varmaankin jakelee pitkin pitäjiä talouksiin tilattuja tuotteita :) tuli mieleen vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 13:06

tavaraa jakelee kylille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 13:09

Jakaa pitkin ja poikin pitkin kyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:46

Tuossa linkki monesta jakelukuljetuksesta..

www.google.fi/aclk?sa=L&...tusramo.fi

Linkkejä piisaa jakelukuljetuksista..

www.google.fi/aclk?sa=L&...ittely.pbs

Jakelukuljetus on sama kuin kuljetusjakelu.. Paketteja ym. viedään paikasta A paikkaan B jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:55

jakelukuljetus:
kuljetus, jossa tavarat viedään päävarastointipisteestä myyntipisteeseen tai asiakkaalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:05

Jakelukuljetuksen nimellä kulkevat tavaratoimitukset liikkeestä asiakkaalle ja erilaiset lähettipalvelut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 14:51

Nopeimmat ovatkin jo kertoneet kaiken, joten osalleni jää vain todeta, että näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 17:31

Meille tuli tänään kiitolinja-auto, joka toi tavaraa nivalalaisesta yrityksestä ja tömäytti paketin pihaamme.
Näkyi autossa olevan paketteja toisillekin saman reitin varrella. Tätä sanoisin jakelukuljetukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:53

kaukokiito tai kuljetus kauppoihin"valio" ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 05:30

TAVARAN TOIMITUS