Jos sinulla on mokkula niin toimiiko se moitteettomasti?

´väittivät liikkeessä,et tällä alueella missä asumme toimii pöytäkoneessakin,eipä vaan toiminut,nyt yhteys pelaa puhelin kaapelia pitkin on vähän kalliimpi,mut eipä ole valittamistakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 09:46

Kokeilin " xxx:n " mokkulaa, piti tehdä 2-vuoden sopimus silloin, ei toiminut kunnolla pätki ja oikutteli. Kova työ oli saada purettua sopimus, palautin 6:n päivän kuluttua mokkulan siihen liikkeeseen mistä ostin . Reklamaation mokkulafirmaan laitoin sähköpostilla ja soitin asiakaspalveluun, melkein puoli vuotta kului ennenkuin hyväksyivät että en halua maksaa tuotteesta mikä ei toimi. ( Monet ovat laiskoja valittamaan koska se on työlästä ) . Loppujen lopuksi en joutunut maksamaan niitä karhulaskuja ja perintätoimistoon menneitä laskuja.
Ehkäpä 10 vuoden kuluttua saadaan niin kattava verkko että mokkulat toimii moitteettomasti edes jossain paikassa.

Kysyjän kommentti

Palisanterin vastaus oli paras mokkula kysymykseeni, meillä samanlaiset kokemukset mokkula sopimuksen purkamisen kanssa.kiitos kokemuksesi kertomisesta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 10:24

mulla oli kesällä koekäytössä (lainassa jälkikasvulta) sen suurimman firman mokkula, ei ainkaan meidän retkillä toiminut niin hyvin että olisin omaa hankkinut (vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:32

Minulla ei ole mokkulaa,mutta käyttäjät ovat kertoneet,ettei se ole oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:37

Epävarmasti pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:55

kyllä se vähän pätkii mut jos on kärsivällinen ni sit toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:59

Ainakin täällä kanarialla kun olin vodafonen myymälässä, niin suurin osa asiakkaista oli apua hakemassa ns. mokkulaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:02

huonosti pelaa ainaskin meillä.Sukulais kaveri kävi ja kokeili läppärillä niin se pätki melko paljon.puhelin langat tiomii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:25

No, mutta! Olenko minä ainoa, joka on tyytyväinen mokkulaan.Se toimii moitteettomasti kotonani, tosin linkkimasto on ihan lähellä. Kerran se on ollut mukanani matkoilla ja silloinkin se toimi ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:22

Welhon mokkula ei sataprosenttisesti toimi, syytä en tiedä. Toki hyvin yleisesti ottaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:51

Täällä takametsäs toimii paikka paikoin ja siksi puhlinjat käytös...ei valittamist..

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 20.01.2009 - 14:50

tuli 3000 egen lasku kun 3h oli käytetty..ottivat yhteyttä asiakaspalvelusta ja asia saatiin selvitettyä. Liittymänmyyjän moka, saatiin selville nauhoitetusta myyntitapahtumasta(onneksi olivat sen nauhoittaneet)loppu hyvin kaikki hyvin, vaikka vitsiä lentääkin mokkulan käytöstä aina silloin tällöin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 16:04

oli meillä saunalahen "mokkula" joskus, on se aika hidas ku pystymettäs asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:21

Olemme olleet suht' tyytyväisiä mokkulan toimintaan, toki oleskelemme alueella, jossa kenttä toimii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:16

Käytössäni on DNA mokkula ja pääasiallinen datansiirtonopeus keskimäärin 100 kt/s - 20 kt/s, välillä on 200 kt/s. Näissä yhteyksissä tämä yhteys antaa tilaa puhelin liikenteelle. Eli jos alueella on paljon puheliten käyttäjiä nopeus laskee ja tottakai tähän vaikuttaa myös verkon vahvuus ko. alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 05:41

ON USEAMMASSA MAASSA MOKKULA KAYTOSSA,TOIMINTA RIIPPUU PALVELUN TARJOASTA,,KAYTANNOSSA 3G PUHELIN PARAS MOKKULA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:42

Hyvä kenttä ja mokkula pätkii n. 30 kertaa päivässä.Asiakaspalaute annettu, mutta ei toimenpiteitä.Pitäisi olla kattavin verkko mainoksen mukaan, nimeä en sano, mutta pitäisi arvata tekstistä.