Mistä saisin kuvan tohon miun proviiliin ,ei ole itselläni kuvia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 09:29

Minkälaisen kuvan siihen haluat?
esim. täällä on ilmaisia kuvia:
sohvaperuna.net/index.php?mm=kuvat
ilmaisetkuvat.com/

kopioit sieltä mieluisen ja liität profiiliisi.

Kuvan kopioiminen Internetistä:
Näpäytä kuvan päällä hiiren oikeaa painiketta, niin näytölle avautuu valikko.
Valitse sieltä tallenna kuva nimellä, tallennat sen työpöydälle tai omiin tiedostoihin ,
sieltä " kaappaat " profiiliisi.

Kysyjän kommentti

Olen valinnut Palisanterin vastauksen parhaaksi miun proviilikuva kysymykseen,saatiinsiulta tietoa kuvan siirtämiseen miun kuvapaikalle,mutta jotain emme nyt osaa,kun kuvaa ei siihen saatu monista yrityksistä huolimatta.Kiitos ohjeista terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 10:37

Kun imuroit kuvan ,sitten kun laitat sen napsuun koko pitäisi muokata,85x85 , ja 30 kt. tuolla kuvan laitto sivulla,oli tämä maininta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:55

Palisanterin ja Kuminaanaaman neuvot ovat hyviä.Mutta jos sinulla on kännykkä,jossa on kamera,niin sen avulla kuvien laitto on erittäin helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 12:26

Olis hyvä saada tarkat ohjeet selvällä Suomen kielellä siitä kuvan siirrosta rohviiliin. En minä ainakaan ossoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:53

Anonyymille sanon, että omissa profiilitiedoissa on ohjeita kuvan laittoon. Vaihdoin kuvani. No problems.
Osaat sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:39

palisanterin linkissä hienoja kuvia siirrä vaan sieltä.