Miksi Jani Sievinen EU-ehdokkana? Muita meriittiä kuin uinti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 23:03

ei täällä ainakaan muita meriittejä löytynyt:
www.janisievinen.com/index.php?id=1

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1633103

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 23:11

Meriiteistä ei tietoakaan. Joku puolue on päättänyt käyttää irtoäänien kerääjänä ja Janilla ei ilmeisesti ole sen tähdellisempääkää tekemistä nykyään. Vaikea uskoa että itse menisi läpi, mutta me äänestäjäthän se viimekädessä päätetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 23:38

Nimi on valttia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 00:04

senverran on ollu julkisuudessa (ja naistenlehdisäkin) , että kerää varmasti ihan hyvän äänisaaliin puolueelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 07:45

No onhan sillä pitkät kädet. Yltää kähmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 07:51

Onko suomessa poliitikko kouluja.Sinne ehdokkaaksi voit ruveta vaikka sinä,jos pyrkyä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 08:07

Suvussaan kulkeva demariperinne kait sitten riittää meriitiksi... demareilla. Kun tuo tieto tuli, olin todella hämmsätynyt kun tuon tason ihminen kelpaisi muka Suomen asioita hoitamaan. Houkuttimena tietysti hyvät tulot, mutta tosi törkeätä mielestäni.

Lisätty: 21.01.2009 - 14:16

Ehdokkuuden lisäksi yrittää myydä taloaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 09:03

Siksi,kun allas hommat loppu,piti keksiä muuta tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 09:10

Eikös ne ennenkin ole olleet urheilijoita nämä Eu ehdokkaat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:00

Sievisellä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa,nimensä avulla hän koettaa onneaan.Kannattaa tarkasti miettiä,kenelle äänesä antaa.Julkkis ei ole paras mahdollinen valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 12:15

Kun yksi duuni loppuu on hankittava toinen. Jani on just niin tekemässä. Ja me äänestäjäthän ollaan aina oltu julkkisten perään. Onhan se nähty. Julkkis on julkkis ja poliitikko on poliitikko. Järkeä äänestäjien päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:01

Olenkin ihmetellyt, et miten ns.julkkikset pääsevät vain nimellä kaikkiin yhteiskunnan pättäviin elimiin,,jotenkin pitäis olla jonkin asteen ,mielummin yiopistokoulutus, .eu... pääsyn ehdoksi, ei nimellä,. vaikkakin eikö ne avustajat sentään ole koulutettuja...et jotenkin pysytään asias..kait..

Lähteet:
Tomera mummu ite..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 16:06

jos se on jonku mielestä hyvän näkönen..