Oletko merkki uskollinen,esim ,meikit ,ihonhoitotuotteet,hiusetenhoito,jne?Käykö muu jos jus sitä mihin olet tottunut ei ole?

mie itse olen merkki uskollinen,kun on hyvän löytänyt,en halua vaihtaa.

Avainsanat: kauneus ja iho.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 08:10

Kyllä määrätyistä syistä on pakkokin olla, koskee mm. kosmetiikkaa. Täytyy olla tuoksuton tuote jota laitan kasvoilleni. Myös vaatteissa eräät merkit ovat malliltaan sellaisia että istuvat ylläni hyvin.

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi parhaaksi minun merkkiuskollisuus kysymykseeni,miunkin tuotteet täytyy olla tuoksuttomia pesupulvereista lähtien,ei viitsi riskeerata ettei tule ihon kanssa ongelmia ja nenän.Napsuillaan terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 19:13

Eipä tuota liian tutuksi saa haluttunsa tuotteen kanssa tulla,sillä tuotehan saatetaan lopettaa ja mitäpä sitten.. itse olen kaikkiruokainen tuotteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:16

en ole merkki uskollinen..hinta uskollinen kylläkin, ei kallista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:19

niin kallistun tuonne rypyn txt..et hinta uskollisuus,,eikö ne te paljon samaa tavaraa ,eri purkkeihin eri nimellä ja eri hinnoilla...mutta sisältö on tety sammalla reseptillä.näin kuulin tv ja tuote oli shamppoo...en kyl muist nimee..oli kait kuluttaja ohjelmas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:28

Samoilla linjoitta menen nimimerkki ryppy kanssa.. Ei ole mitää tiettyä merkkiä minkään asian suhteen, ei meikin, kahvin, hammastahnan, voiteiden, jne.. En osta liian kallista enkä välttämättä ihan halvintakaan,, vertailen ja kokeilen eri tuotteita on kyse mistä vain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 19:31

Kun sitä on ollut uskollinen elämässään kaikessa muussa, niin vähät välittää enää uskollisuudesta tuotteita kohtaan. Ostan mitä sattuu, kunhan ei maksa mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:34

Sebamedia on aina suihkussa - ei kuivata ihoa. Kyse on kuitenkin enemmänkin toimivasta aineesta kuin merkkiuskollisuudesta, on niitä muitakin mutta Sebassa vaan on hyvä hinta ja laatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:00

Minä olen kyllä aika merkki uskollinen, välillä kokeilen jotaain uutta ja totean, ettei olisi pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 21:07

En, nytki käytän L'Orealin kasvovettä ja Nivean puhdistuspyyhkeitä. Meikeissä on melki kaikki eri merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:09

Minä en ole allerginen millekään, joten vaihtelen tuotemerkkejä. Toisaalta näiden tuotteiden kulutus on kohdallani niin pieni, että voin ostaa laadukkaammankin tuotteen, joka kestää ja kestää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:31

Olen ja en.. ripsiväri on ainoa jossa pyrin etsimään kaneboa, sillä se pysyy ripsissä, eikä löydy illalla silmänurkista. Muussa en ole niinkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 22:22

Kyllä merkitg on kivoja, mutta kun sattuu välillä piraatti kouraan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 05:38

Pääsääntöisesti merkkiuskollinen, kaikki aineet ei sovi herkälle hipiälleni eikä hiuksilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:14

minä vaihdan 2 laatua vuorottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:09

Vaihdan tuotteita usein.Haluan kokeilla uutuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 15:32

kosmetiikan osalta olen erittäin merkkiuskollinen, en ole kertaakaan vaihtanut merkkiä (en tosin ole koskaan mitään käyttänytkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:32

en ole, vaihtelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:46

musta ainakin on mukava vaihella ja kokeilla kaikkee uutta, et en myöskään käytä vaan tietyn merkkisii.