Onko muita, joilla on suklaaton tammikuu? Miten siitä on selvitty? Onko tullut langettua? Mitä teette suklaanhimon iskiessä?

Avainsanat: suklaa tipaton tammikuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 18:59

Omalla kohdallani voin sanoa nyt parasta aikaa viettäväni erittäin suklaista tammikuuta! Joulumässäily jäi jotenkin päälle ja juuri kun pääsin eroon joulusuklaista, koitti Lauran nimipäivä ja kas kummaa, taas olen suklaavuoren keskellä! No mikäs tässä, en kaipaa dieettiä mutta hampaita ajattellen suklaaton tammikuu tekisi kyllä hyvää.. Ehkä kokeilen ensi kuussa, mutta toivotan ainakin sinulle onnea yritykseen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 18:46

eipä ole tarvetta tällaiseenkaan leikkiin, himo ei ole vielä koskaan yllättänyt, nappaan palan sillointällöin, 100 g riittä varmaan kuukaudeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:46

en ole kyllä edes ajatellu,mistä moinen idea? hienoa jos olit pahassa koukussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:56

Eipä ole tullut vielä langettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:59

En ole suklaattomalla enkä tipattomalla tammikuulla,, enkä sen puoleen millään ruoka-aine tahi juomattomalla tammikuulla.. Sipsitöntä kuukautta voisin kokeilla joskus, olen näet aikamonen sipsun syöjä, olen kyllä vähentänyt kovastikkin.. Joku viitisen vuotta sitten sipsuja tuli syötyyn joka päivä,, ei hyvä..

Lähteet:
Muistelot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 18:59

Ei tarvitse pitää suklaatonta tammikuuta kun ei ole sellaista himoa. Viimeks söin jouluna, ja seuraavana jouluna taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:14

suklaatia popsin palasen silloin tällöin. ei ole tarvetta pitää suklaatonta tammikuuta. yleensä en edes syö makiaa niin paljoa että tarttis tämmössiin "lakkoihin" ruveta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:23

Olen nyt kun tarkkailen painoani ja aloitin terveelisen ruoka valion, joskus lipsuen,niin suklaa syöppönä vaihdoin sen vinirypäleisiin, mut nyt sit koukus niihinkin, eipä 500g tunnu missään...ei kyllä tee suklaata mieli, kun nuo rypäleet niin makei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 20:12

Koko kuukausi vai, enpä ole vielä moista kokenut, kuukausi ilman suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 21:07

HUI KAUHIA! Mää kuolisin. :D Ei tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:32

ei ole suklaahimoa:) syön jos tekee mieli, harvoin tekee. En osta koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 23:05

Harvoin syön suklaata tai muutenkaan karkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 00:09

menee entiseen tahtiin, kaikki syön mitä käsiini saan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:13

Yritin pitää kokonaan ilmain makeisia kuukauden.En onnistunut ja sorruin Fazerin mustaan suklaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:46

En ole syönyt suklaata tai muitakaan karkkeja,vanhuus ajan diabetes yrittää tulla,kun liiat sokeri tuotteet jättää syömättä niin pysyy kurissa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:34

en ole koukussa suklaaseen ja voin pitää j a pidänkin suklaattomia kuukausia useitaki.