Mihin Eu-maahan kannattaisi perustaa yritys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 18:49

Luxemburg. Alv 15

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 18:49

paljon varmasti riippuu siitä minkä alan yritystä ajattelit, työvaltaisilla aloilla tietysti nämä entiset itä eurooopan maat ovat kilpailukykyisiä matalalla palkkatasollaan, mutta tuollainen päätös on kyllä niin monen teijän summa ettei siihen yleispätevää ja yksiselitteistä vastausta olekkaan (muutenhan kaikki firmat olisivat siellä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:26

Ajattelin kans et ihan minkä on yrityksen ala..mut suosin nyt näinä päivinä, jos on rohkea ja hieman uhka rohkeakin ,niin kotimaa..saisivat edes jotkutkin töitä, edes se perustaja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:55

Jos Napsussa olisikin joku joka osaa vastata, tuskin vastaisi... liike-elämä on sellaista. Monta asiaahan tuohon vaikuttaa, tottakait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:13

Viroon.Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:40

Ensimmäinen asia ja tärkein minkä maan kielen ymmärrät parhaiten,koska ulkomaille jos yrityksen perustat,ensimmäinen on kielitaito,ilman sitä on turha lähteä yrittämään mitään.Kait sä osaat jotain ulkomaan kieltä kun kysyt tällaista.Missä maassa tahansa yrittäminen on kovaa työtä,siinä ei riitä 8 tunnin päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:44

Sanoisin näin suomalaisena että Suomeen, jos kotimainen asiakaskunta ei riitä, voit markkinoida ulkomaille.