Poistatatko pahkurasi?

Jos sinulla on erilaisia pahkoja, esim. näppylöitä, rasvapahkoja tai ulospäin laajentuneita luomia, niin poistatatko ne vai annatko niiden loistaa kuin Naantalin aurinko? Mitä menetelmää aiot käyttää? Leikkaus, Laser, vai joku muu ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 16:31

KULTARANTA NIMIMERKKI EI TARKOITA SINUA. ensin haluan katsoa onko se minulla tai miehelläni kirveellä jos miehelläni . Laserilla jos minulla nenän syrjässä oleva nyppy liittyy imageeni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 16:59

eipä ole sellasia ilmaantunut, emäntä käy terkkarissa laikkauttamassa omansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 17:14

Poistatuttaisin lääkärin parhaaksi katsomallaan tavalla, jos olisi pahannäköisiä, häiritseviä tai vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:03

Mitä lääkäri määrää, niin nöyrästi teen..2 luomea postettu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:34

En tiedä miksi nimimerkkini on sotkettu pahkuroiden poistoon?? Tiedoksi kaikille, myös maarit3:lle, ylläolevalla kysymyksellä/kysyjällä ei ole mitään tekemistä nimimerkin Kultaranta kanssa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:41

ei ole pahkuroita enkä poista mitään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 18:54

Yhden luomen haluaisin poistattaa, mutta lekuri oli eri mieltä. Siis kannan sitä mukanani aina vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:58

Kyllä ainakin näkyvät kannattaa poistaa jos tarkistus sen vaatii. Olen kaksi poistattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:10

ei ole pahkuroita. ei ainakaan tietääkseni. en ole ainakaan poistattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:32

Jos lääkäri ehdottaa minulle jonkin patin poistoa, niin suostun. Mutta kosmeettista leikkausta ei minulle tehdä. Antaa kaikkien pattien kukkia, jos eivät ole terveydelle vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:39

Kannattaa poistaa ja varsinkin jos on kaueman aikaa kuin viikko.Riippuu tapauksesta.Aknea on paljon erilaista ja niihin saa lääkehoitoa jos vakava.
Keskustelkaa lääkärinne kanssa jos ilmaantuu kipeitä ja kauan aikaa olevia näppujä tai patteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 10:50

Jos joku finni,poistan ite,muita ei vielä ole löytynyt.Lääkärillä jos tulee vaikka tyrä,entisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 10:19

no ainoa tähän mennessä ilmestynyt pahkura on tuo navanympäryskumpu, eipä ole tarkoitus hankkiutua leikkaushoitoon, eiköhän routavuodet hoida homman