Mitä mieltä olette viime aikaisesta lentoturmasta New Yorkissa?

Kapteeni, joka pelasti 155 matkustajaa tekemällä pakkolaskun jokeen Nev Yorkissa oli kyllä minusta aika hienoa. Pelasti niin monta ihmistä samalla kerralla. Mutta kyllä se oli kamalaa, että se kyseinen lentokone putosi.

Avainsanat: lintuparvi lentokone lentokapteeni pelastus joki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 12:56

Todella hieno suoritus lentokapteenilta. Siinnä näki todella ammattitaitoisen suorituksen voiman

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 13:57

Hienosti kapteeni hoiti tilanteen ja vältti vakavan onnettomuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:03

Uutiskuvat olivat aika hurjia,hienosti todella lentäjältä pelastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:13

En löytänyt koko uutista vaan sellaisen järkytyksen, että Niinisalossa varusmies on surmannut itsensä! Karmea yllätys. :(

Lisätty: 19.01.2009 - 14:17

Pakko sanoa tähän, että lentokapteenit ovat palkkansa ansainneet! Siinä kuulit, Finnair. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:36

Aivan uskomaton suoritus lentokaptenilta. Tässä näemme todellisen ammattilaisen kädenjäljen. Nämä kaikki ihmiset pelastuivat tämän ihmisen ansiosta.
Olen muutamia kertoja heittäyt sellaisen vision ,että suihkumoottorien eteen rakennettaisiin lämmitetty verkkorakenteinen ilmanottokartio. Lämmitys olisi luonnollisesti pakko olla jäätymisesnestoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:17

Hienosti hoidettu asia, kokemus auttoi varmaan eli se 40 v alalla.

Lisätty: 21.01.2009 - 14:15

Niin, siitähän ei onneksi turmaa edes tullut, se oli hätälasku. Turma = sellainen jossa menehtyy ihmishenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:27

useammin onnettomuus on monen epäonnisen sattumuksen summa, tässä oiva esimerkki siitä homma voi mennä toisinkin päin (joskus), eli eli useamman hyvän tuurin sattumuksen yhteistuloksena vältetään paha onnettomuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 17:30

Todella Hieno Suoritus. Varmasti koneessa olleet matkustajat järkyttyneen onnellisia selvitessään taitavan kapteenin käsissä hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:21

Oli kyllä kivaa lukea, että kerrankin kävi hyvin, mutta eipä tuokaan lentopelkoani hälventänyt..kyllä kapteenile kaikkille hinkilökunnalle KULTAMITALLI..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:35

taitavia ammattilaisia ja mielettömän hyvä onni onnettomuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:45

pelottavaa ja ihailtavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:55

Tällä kertaa oli todella onni onnettomuudessa. Koneen lentäjät, ja muu henkilökunta, toimivat todella hienosti. Jälleen kerran onnettomuustilanteiden harjoittelu ja koulutus tuotti tulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:04

On valitettavaa, että luonnon eläimet sattuu sellaiselle paikalle ja aiheuttavat moisen vahingon, mutta nyt oli tuuria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 22:26

Linnut aiheuttivat molempien moottoreiden sammumisen yhtäaikaa ja kapteeni osasi liitää hyvään paikkaan ja HALLITA koneen täydellisesti,pelastaa kaikki matkistajat ja poistui itse viimeisenä kuten on opetettu. Täysi kymppi,nappisuoritus.Ei voi kuin ihailla moista itsehillintää ja kylmäpäisyyttä. UPEAA!